KOMİK BİR SELAM☺
KOMİK BİR SELAM (ANI)Sizlerde bilirsiniz ki ,selamlaşmak hem gelenek hem sünnet,hemde müslüman bir ülkede fazgeçilmez bir gelenektir.
Öyle olmalı ki,Hz. MUHAMMED son hûtbesinde "SELAMI ARANIZDA YAYINIZ" dememişmiydi?
Yakın bir zaman da çarşıdan gelirken,aynı istikamette bir beyfendi arkamdan herkese selam verip geliyor......
Tamda benim istikâmetime geldi ve söyle dedi;
" Hayırlı günler !hanfendi"
Ben tabiki gayri ihtiyari tabiri caiz ise , tırstım haklı olarak.
Çünkü; tanımadığım bir beydi ve o anda aklımdan ilk geçen şey sapık olabileceğini düşündüm.☺ve selamını almadım.
Bir çok tanımadığım bayanlara selam verdim ve selam aldım .
Ama tanımadığım beylerden daha önce hiç karşılaşmadım.
İşin komik tarafı, bu beyle belli bir zaman sonra tekrar karşılaştım.
Yine önüne gelene selam veriyordu.Eliyüzü düzgün güzel giyimli ,belliki eğitimli 48 veya 50 yaşları gösteriyordu.
Yine aynı sokakta aynı mahallede ama farklı yönlere gidiyorduk.
Yine benim mesafeye gelince;
" İyi günler hanfendi" dedi ve hızla yürüdü.Bende arkasından .....
" Teşekürler iyi günler" dedim.
Öyle ya sapık olsaydı insan sezmezmiydi diye kendime kızdım.
Tek anormallik tanımamam ve erkek olmasıydı.
Bilmiyorum O gün den sonra ne kadar güzel bir davranış dedim
Hislerim de canlandırdığım şeyler oluştu.Aksine aynı apartmanda oturup da selamlaşmayan, akraba günleri yapmayan kardeşler, ve sokakta görüpde bir neden yokken selamı esirgeyen insanlar düştü hafızama.SELAMINIZ BOL SEVGİNİZ OKYANUS OLSUN.
ZEHRA❤YÜ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.