- 632 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU MEKTUP ÖMERE!
Bu mektup ÖMERE! ÖMERİMİZE!
On dört asır sonrasından, Kudüs’ünün işgalinden, bölünüp parçalanmasından, sahipsiz bırakılmasından, unutulmasından, hamasete hapsedilmesinden, sahipsizliğinden…
Ebu ubeyde, halid, amr, abdurrahman ve daha nicesiyle girip temizlediğin mescidi aksadan…
Haçlı zulmü ve tecavüzünü hazmedemeyip, gülmekten vazgeçen selahaddinden, yavuzun ümmeti tek bayrak altında toplama gayretinden, abdulhamidin tüm tezgahlara kendi oyunlarıyla karşılık vermesinden çok sonra…
Sokaklarında kadınların sürüklenmesinden, çocukların zincirlee vurulup adı asker olan teröristler tarafından esir edilmesinden…
En çok da acziyetimizin tezahürü olarak ikiye kendi elimiz ve dilimizle bölüşümüzden…
Tevil üstüne tevil boğuşumuzdan…
Her haneye ibrahimden bir put dikişimizden…
Hülasa bu mektup neyi kime nasıl neden söyleyeceğimizi kestiremeyişimizden yazılmıştır.
Ömer!
Allah senden razı olsun.
Bilirim ki acziyetimiz mazeret değildir.
Bilirim ki biz aciz kaldık dediğimizde Allah ömer neden aciz kalmadı diye soracak.
Bilirim ki Allah demişse kudüs için diyeceğini, bize sadık kalmak düşmeliydi bu söze.
Bilirim kanla kirletildikçe kudüs, sessiz ve kimsesiz kaldıkça, isitkametsizliğimize reel politik dendikçe,
Ama, fakat, lakin dendikçe her yanlışa…
İtirazlara ihanet kulpu takıldıkça insafsızca…
Esir kalacak adı özgür olsa da kudüs.
Biz birbirimizi yemekle meşgul olacağız.
Bir takım tüzüklere, yönetmeliklere hapsedeceğiz irademizi.
Yükselen seslerden rant hesaplarıyla meşgul edeceğiz zihnimizi…
Ama Amerika var demek gibi bir izahsızlığa hapsedeceğiz lailahe illallah diyen özgürlüğümüzü.
Sen diyeceksin ki bu ne hal?
Bu hal acziyetimizdir.
Tüm acziyetimiz Kudüssüzlüğümüzdendir.
İkiye bölmemiz gereken ekmeğimizdi, biz başka kutsalları böldük…
Korkar olduk yanlış demekten yanlışa.
Hezimete zafer demeye alıştık.
Dengemizi yitirdik. Yitirilen dengemiz ölçümüzü kaybettirdi bize.
Ömer! Allah senden razı olsun.
Bizden mi? İnşallah…
Tüm sorunlara, sorumluklara ve sorumsuzluklara rağmen…
Tüm karmaşasına ve ihanetine rağmen dünyanın…
Şahit ol Ömer!
İnanarak söylüyoruz ve söylemeye devam edeceğiz:
YIKILDI HAYBER, YIKILACAK İSRAİL!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.