- 1377 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
Kudüs ve Erdoğan
.
* Başkenti Doğu Kudüs olan bir Filistin
Ümmet’in İmani bir görevidir .
Susmayan bir yiğit vardır
Oda Recep Tayyip Erdoğan’dır..
* İsrail köpeği Fetöcüler, niye “Başkenti Doğu Kudüs" ifadesi kullanıldı diye İsrail adına fitne çıkarmaya başladılar.
* Başkenti Doğu Kudüs Olan Filistinli kardeşlerimize elimizden
gelen yardımı yapmalıyız
İyi günde dost çok olur
Zor zamanda önemli olan sahip çıkmak...
* Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ortadoğu’da adil ve kalıcı bir barış için 1967 sınırları dahilinde başkenti Doğu Kudüs olan bağımsız ve egemen bir Filistin devletinin vücut bulmasının şart olduğuna dikkati çekti.
* Rabbim
Ülkemizi ve islam alemini kıyamete kadar her türlü musibetlerden muhafaza eylesin ve kurulan tuzakları tuzak kuranların başlarına yıksın Amin
* İslam İşbirliği Teşkilatı’ndan FİLİSTİNİN Başkenti Doğu Kudüs olarak karar verildi.
* İslam İşbirliği Teşkilatı Zirvesi Olağanüstü Toplantısı’nda İstanbul deklarasyonu yayınlandı:
"Başkenti Doğu Kudüs olan Filistin Devleti’ni tanıdığımızı ilan ediyoruz."
İlan edilen yer:
Halifeliğin son merkezi payitaht İstanbul.
Kararın öncüsü:
Türkiye/Erdoğan
* R.T.E ’nın Dünya lideri olduğu bir kez daha kanıtladı...
İsrail bir terör devletidir,Filistin’in başkenti kudüs, israilin başkenti doğu Kudüs’tür...
İsrail devlet değildir daha kendi başkentine karar veremeyen devlet mi olur sadece bir terör örğütü.
* Tarihte bugün;
Tayyip Erdoğan önderliğinde toplanan İslam işbirliği teşkilatı, Başkenti Doğu Kudüs olan Filistin Devletini tanıdı (13 Aralık 2017)
Hamdolsun!..
ama bu son adımımız değil, ilk adımımız.. birgün Kudüs’ün tamamını özgürlüğüne kavuşturacağız..
* İslam İşbirliği Teşkilatı’ndan FILISTIN’in Başkenti Doğu Kudüs olarak karar verildi..👏👏
Bu yeterli değil
Her ülke filistini tanıdığını ilan etmeli
* Artık dünyada kral çıplak diyen bir müslüman lider var.
Recep Tayyip Erdoğan bizim değil ümmetin sesi ve sözü oldu.
* Kudüs dünyanın 15 Temmuz’u kadar ciddi bir mesele. Recep Tayyip Erdoğan’a hiç olmadığı kadar sahip çıkın.
* ...REİS’TEN İSRAİL’E SON
"ONE MİNUTE!": DOĞU KUDÜS FİLİSTİN’İN BAŞKENTİ!..
* Filistin’in Başkenti Doğu Kudüs’tür🙂
Karar Yeryüzünde ve Gökyüzünde Mübarek Olsun
❤️Elhamdülillahi Rabbil Alemin❤️
🌹Sallû ala Rasûlinâ Muhammed🌹
* #Filistin in
Başkenti Doğu Kudüs tür ve
SONSUZA KADAR
Öyle kalacaktır
Bugün bunu Türkiye’den tüm dünyaya duyuran
Ülkelere selam olsun
#KudüsKırmızıÇizgimizdir
* "Kudüs’ün sahipsiz olmadığını, karar sahipleri başta olmak üzere tüm dünyaya gösterdik. Bundan böyle taraf olan bir ABD’nin İsrail-Filistin arasında aracı olması söz konusu olamaz.
* En büyük cihad, Zalimin karşısına çıkıp; sen "HAKSIZSIN" demektir!
"İslam İşbirliği Teşkilatı’ndan Filistin"in"Başkenti Doğu Kudüs"olarak karar verildi.!
#IslamicUnityforQuds
Toplantıyı Çağrı*Organize*Karar*Sonuca Bağlayan
Osmanlı Torunu Erdoğan👏👏
Hilafet’in Başkenti İstanbul!
* Erdoğan: Biz teşkilat olarak 67 sınırlarında başkenti Kudüs olan özgür ve egemen Filistin talebimizden vazgeçmeyeceğiz
* Bugün İslam İşbirliği Teşkilatı, Filistin’in başkenti Doğu Kudüs olarak tanıması gurur vericidir. Filistin halkının yanında olan ve bugün misafir üye olarak katılan, Venezuela devlet başkanı, Sn. @NicolasMaduro sen ne güzel bir insansın.
* İslam ülkeleri zirvesi İstanbul Deklarasyonu’ndan yapılan açıklama:
"Başkenti Doğu Kudüs olan Filistin Devleti’ni tanıdığımızı ilan ediyoruz."
Bu tarihi adımın öncüsü Türkiye’dir, Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’dır.
* Hani şu BOP’un Eşbaşkanı diye yıllarca hakkında magazin politikası goy goyculuğu yapılan R.T. Erdoğan’ın siyasi manevrası ve İslam İşbirliği Teşkilatı’nın verdiği kararla "Başkenti Doğu Kudüs" olan Filistin Devleti dünyaya ilan edilmiştir...
* "İslam İşbirliği Teşkilatı’ndan"
Başkenti Doğu Kudüs"Olan
Filistin Devleti’ni tanıdığımızı ilan ediyoruz!
Tüm Dünyayı Tanımaya Çağırıyoruz!
ABD Yanlışından Dönmeli!
Onlarca İsrail ask.arasında başı dik yürüyen Filistinli gençler ilham kaynağımız!
* Cumhurbaşkanı Erdoğan ‘ dan
Kudüs’ü zulümden kurtaran Allah’ın izniyle yine biz olacağız.
* 56 ülkeye Kudüs’ü Filistin’in başkenti olarak ilan ettiren adama hala BOP eşbaşkanı diyen ahmaklar var.
* Sakın Allah’ı,
Zâlimlerin yaptıklarından habersiz sanma.
Allah onların cezalarını,korkudan gözlerin belireceği bir güne erteliyor.
ŞÜPHESİZ ZAFER İSLAMINDIR📍
.....
Dua ile..
YORUMLAR
Taha Yasin Gülbeyaz
ilgi ve yorumunuz mutlu etti..
dua ile..
Taha Yasin Gülbeyaz
Ağlanacak halimize nasıl gülmeyi becerdiniz merak ettim doğrusu..
ben ise ümmet le beraber mahsun günler geçiriyoruz..
neyse ilgi ve yorumunuza teşekkür ederim..
dua ile..
Ayın 13' ü de, rakam olarak bir şeyler ifade ediyor sanırım.Selam ve saygılar.
İrfan Yıldırım Çevik tarafından 12/14/2017 8:14:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Taha Yasin Gülbeyaz
önemli bir ayrıntıya dikkat çekmişsiniz,
ilgi ve yorumunuz için teşekkür ederim..
dua ile..
(Israel: Ordinary and official passport holders are exempted from visa for their travels up to 90 days.
Palestine: Diplomatic passport holders are exempted from visa for their travels up to 30 days. Ordinary passport holders are required to have visa to enter Turkey )
cenk ılgar tarafından 12/14/2017 3:35:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Taha Yasin Gülbeyaz
dua ile..
çok güzel ifade etmişsiniz Kudüs - Mescid-i aksa -Filistin yıllardır kanayan yaramız.her zaman maddi,manevi yanlarında olmak mecburiyetindeyiz.Kaleminiz daim olsun.
Taha Yasin Gülbeyaz
ilgi ve yorumunuz için teşekkür ederim..
dua ile..
Taha Yasin Gülbeyaz
teşekkür ederim..
dua ile..