- 990 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PERDE ARKASI GERÇEKLER
PERDE ARKASI GERÇEKLER
PERDE ARKASI GERÇEKLER
Hani bir yalana sarılırsın yıllarca hiç bilmeden.,Gercek sandığın gerçekler,senin hayallerinin görmek istemediklerinin yanılsamalarıdır aslında. Ne sen görmek istedin bunu ne de bir düş gördün.Hayatında her şey yolundaymış gibi de davranmadın. Neydi o zaman bu tutarlı inadın?Gözlerin kördü,kulakların dilsiz; kalbin sağır...
Sırtını yalanlara dayadın,aminlerini olmayacak dualara bağladın.Istemedin hiç görmek istemedin. Sana sadece o haksızlık yapmadı.En büyük kötülüğü ona inanarak aslında sen kendine yaptın. Yine de yılmadın mücadele ettin. Kendini kandırmak pahasına da olsa.Devam ettin acı tatlı bu Polyanacılık oyununa.Kandırmak hoşuna gidiyordu kendini.Biraz da güçsüzdün tabi sevda karşısında.Bu savaşın en zayif halkasi olacağını bile bile denedin,hep denedin.Ta ki su akar yolunu bulur dedikleri gibi perde arkası bıraktığın gerçekler, bir bir önüne serilene kadar.Senin o gercek diye bilip baştacı ettiğin yalanlar,yaşanılan kırgınliklarin,yaşanmayanlarin penceresinden süzülen bir algoritmaydi sanki
.Elinde bir oyuncaktı hayat,arka cebinden her an çıkarmak için yedekte beklettiğin.Bir gün güldüysen 5 gün ağladın.Bir haftada kaç gün gülebiliyordu ki insan?Hepi topu 7 gün.O da hayat mücadelesi,hir gür kavgalar,sitres,gözyaşı derken hop bitti giiti gider bir hafta.Geriye kaldi kaç gün? Tüm günleri bir çuvala doldurdun hop bos umutlar sandalıyla kayıp zamanlara yolladın.Her hafta yeniden başa sardın,bir geri,iki geri,eğrisi doğrusu bulamadın yolunu.365 gün senede bir gün belki umuda sarılıp yastığa basını koydun. Öncesiz, sonrasız
Nedensiz,şüphesiz. Huzurla daldın uykuya.Ama ertesi güne yine aynı uyandın. Belki milyonlarca kez...
Bir gün yeni bir sen olarak uyandin.Yalandan,dolandan arındın.Karanlıklar basıyordu önceden yüreğini; içindeki sessiźlik elinden kayıp gidenlerin bir yankısıydı;kimseye duyurmak istemediğin.Kalabalıklar ićindeki bu şehirde sen kafandaki sorularla daha da kalabalıktın kendinle.Onunla bile tek tabanca yaşadın dertlerini.Çünkü o bilmek istemezdi içinden geçenleri,okumak istemezdi aklından geçenleri.Hani hayat müsterekti?iyi günde kötü günde senin için varım dediğiniz imzalar,formaliteden ibaret sadece defterde miydi? Öyleydi,çünkü dertlerinle tek başına yüzleştin,tek başına ağladın,tek başına güldün ,tek başına sevdin sen. Kendi kendine tutamayacağın sözler verdin,sonra yeminlerini kendin bozdun yine.Ezberlenmiş bir oyundu bu yeniden başa almak.Kendinden çok onu sevdin,onu önemsedin. Bu senin tercihindi,memnundun halinden ya da memnunmuş gibi yaptın.
En sonunda vazgeçtin onu yaşatmak için kendini öldürmekten .Yıllar sonra gerçek mutluluğu yakaladın.Zaman treni senin elinde akıyor simdi bırak sürüklesin seni istedigin yere.Zaman acıtır kalanı ama susturmaz kalpte baki gideni.Adet yerini bulsun diye mış gibi yaparsın sadece.iyi gibi,unutmuş gibi.Racon kesersin hayır ve şer denen dünyevi islere.Bir anlığına,bir günlüğüne yine arşınlarsın kendini.Kendi ićinde bir keşfe çikarsın.Sonra kendinden soyutlarsın ruhunu. Baktın olmayacak koyuver gitsin hayatı.Geride bekleyenin mi var,ileride ne olacak düsünme.Yaşayamadıkların için yaşa hayatı.Yaşa sadece.Kaçırdığın hayallerin için,elinin tersiyle ittiğin geleceğin için yaşa.Hayat sadece dün degildi ve bugün de olmayacak. Yarınlar var,sana toz pembe hayaller vaad edemem,pempe pancurlu rüyalar da gördüremem ama... Gerçek bir dünya verebilirim sana.Yepyeni,yalansız,riyasız.Sadece senin gölgende,senin gönlünde ve senin gözünle.Bir tek senin görebileceğin.Hepsi senin avuçlarinda. Bir tohum mutluluk,bir avuç gün ışığı hepsi avuçlarında.Sen istemeyi ve görmeyi bil sade.Anı yakala,yaşayamadıkların için,vazgeçtiklerin için yaşa sadece.Bırak aķıp gitsin hayat.Sen gerisine aldanma .Su testisi su yolunda kırılır nasılsa. Sen gönlünce yaşa,sadece yaşa.
Pınar DOLUDENIZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.