- 646 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
PARAZİT
Tam toparlandım ,işte başardım ,ayaklarımın üstünde durabiliyorum, ben artık her şeyi başarabilirim dediğimiz anları oluyor hepimizin ve o gücü gerçekten artık bedenimizde tam anlamıyla hissediyoruz.
Herkeste bu güç var biliyorum. Tüm insanoğlu bu gücü benliğinde taşıyor. Bu noktaya gelindiğinde ise bir parazit sarıyor etrafımızı anında. Çünkü artık o parazit başarabileceğimizi biliyor. İçimizdeki olan güçten korkuyor ve başarmamamız için elinden gelen tüm emeği sarf ediyor.
-Sen yapamazsın, çünkü o potansiyel ile doğmamışsın.
-Kim yapmış ki sen yapacaksın?
-Sen geri zekalısın, çünkü Bu işte zeka gerekir.
-Sen çirkinsin, o sana bakmaz.
-Sen fakirsin, kimse galiye almaz
-Kaşın şöyle, boyun kısa giremezsin mülakata.
Böyle cümleleri herkesin işittiğini biliyorum. Sanki gerçekleri bilmiyormuşuz gibi…
En acısı ise bu parazitleri dost diye nitelendirmek. Şu an öyle bir devirde yaşıyoruz ki dost kim? Düşman kim ? Hiç belli değil. Zarar görmemek için düşmandan uzak durabiliyorsun da ya bu dost dediğin parazitler ne olacak etrafında?
Onlardan kurtulmak pek mümkün değil ama onları kendinden uzaklaştırmak daha mümkün gibi duruyor sanki. Mesela BAŞARI bunun için en ideal yol. Sen adım adım başarıya yaklaştıkça parazitlerden senden o kadar mesafede uzaklaşacaktır. O kadar çabasına rağmen hala devam ettirdiğini görmek fazlasıyla canını yakacaktır. Sonra bir bakmışsın ki parazit filan kalmamıştır etrafında.
O yüzden hedefin ne olursa olsun ona ulaşmak istiyorsan önce parazitlerle mücadele etmeyi bilmelisin. Sonra oturup başarını izleyeceksin…
YORUMLAR
Başarı ;insanın kendine olan inancıyla ve öz güveniyle orantılıdır.
Bu yüzden kim döndürebilir ki yola çıkanı yoldan...
Hani bir söz vardır "Dostlarımı azalttım, birde baktım düşmanlarım da azalmış!"
Sevgi ve selamlar dost kalem