- 363 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-15
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-15
Toplantı odasına ilave sandalye koymak zorunda kaldık. Her kafadan bir ses çıkıyordu. Heval Baş komiser’’ Baylar bayanlar biraz sessizlik’’ Sedat Amir’’ Şaklabanlığı bırakında işimize bakalım. Burayı kadınlar hamamına çevirdiniz.’’ Leyla Komiser’’ Amirim ayıp oluyor ama’’ Büşra Baş komiser ayağa kalkınca ortalığı birden sessizlik kapladı.
Büşra Baş komiser_ Hepinizin bildiği gibi Leo babamı kaybettim. Şimdi de Leo babamın arkadaşı benim yüzümden vuruldu. Bize düşen görevimizi laiki ile yerine getirerek Leo babamın kanını yerde bırakmamak. Amirim elimdeki kâğıtta o şerefsizlerin yuvalandığı yerin adresi var. Bize düşen elimizden kaçırmamak.
Heval Baş komiser_ O zaman ne duruyoruz Amirim hemen yola çıkalım.
Sedat Amir_ Üç araçla yola çıkacağız. Soysuzların yaptıkları yanlarına kar kalmayacak. Hadi toparlanın çıkıyoruz. Herkes çelik yeleklerini giysin.
Büşra Baş komiser_ Sirenleri açmayalım amirim köpekler uyanmasın.
Sedat Amir_ Sirenler açılmayacak.
Hazırlıklarımızı tamamlayıp harekete geçtik. Adresi bulmamız zor olmadı. Güngören’de böyle izbe karanlık bir binaya rastlayacağıma hiç tahmin edemezdim. Bir iki sokak geride araçlarımızı bıraktık. Evin bulunduğu sokakta çevre güvenliğini sağladıktan sonra Binanın etrafını kordon altına aldık. Üst katlardan birinin zilini çalarak demir kapıyı açtırdık. Sessizce bodrum kata indik. Koçbaşı ile bir anda kapı ardına kadar açıldı. Kısa bir sessizlikten sonra silahla karşılık vermeye başladılar. Ortalık cehenneme dönmüştü. Teröristlerden birini Büşra Baş komiser indirdi. Heval Baş komiserle Leyla Komiser bahçeden ateşe başlayınca teröristler iki ateş arasında kaldı. Çatışma çok çabuk sona erdi yedi teröristte ölü olarak ele geçti. Ama ortada bir terslik vardı.
Heval Baş komiser_ Amirim bu işte bir terslik var paralar yok ortada. Biz iki olayı birleştirmekle hata mı yaptık.
Sedat amir_ Onu sonra düşünürüz. Olay yerini çağırdınız mı?
Murat Baş komiser_ İşe girişmek için bekliyorlar Amirim. Elimize sağlık temiz iş çıkardık.
Sedat Amir_ Bizim işimiz bitti toplanın gidiyoruz.
Büşra Baş komiser_ Ben adaşımı arıyorum. Alo adaşım. Sana vermiş olduğum sözü tuttum hepsini ölü olarak ele geçirdik Tuğrul Ahmet’in intikamı alındı.
Büşra_ Sağ ol Baş komiserim Allah sizden razı olsun.
Asayişe döndük ayağımın tozu ile hemen Sedat amirimin odasına girdim
Sedat Amir_ Bir şey mi var Büşra Baş komiser?
Büşra Baş komiser_ Evet Amirim Var
Sedat Amir_ Keyfim yerine geldi ne istersen kabul.
Büşra Baş komiser_ Amirim sizden bir ricam olacak. Babamın cenazesini Evinin bahçesine gömelim. Oda öyle isterdi.
Sedat Amir_ Sen onu merak etme Büşra nereye istersen oraya gömülecek.
Yapılan otopsiden sonra Leo babamım tek kurşunla öldürüldüğü tespit. İki gün sonra babamı sade bir törenle evin bahçesine gömdük. Bütün ekip tam tekmil cenazeye gelmişti.
Sedat Amir_ Burada işimiz bitti Büşra Leo sonsuza kadar buradan boğazın güzelliklerini seyredecek hadi Vatana dönüyoruz.
Büşra Baş komiser_ Ben biraz daha kalabilir miyim Amirim.
Sedat Amir sen bugün izinlisin.
Heval Baş komiser_ Ben de Büşra’nın yanında kalayım Amirim
Sedat Amir tamam sende kal Heval.
Biraz sonra Heval ben ve Aso’dan başka kimse kalmamıştı. Bahçede benim ağacın altında oturduk.
Heval Baş komiser_ Hadi Büşra bizde yola çıkalım.
Büşra Baş komiser_ Aso dediklerimi unutma.
Aso_ Unutmam Baş komiserim sende ara sıra buraya uğra.
Büşra Baş komiser_ Tamam, uğrarım Aso. Hadi Heval yola çıkalım.
Ne olduysa o anda oldu. Aso’nun elinde bir silah belirdi ve Büşra’ya doğrultarak ateş etti. Büşra silahını çekmeye fırsat bulamadan vurularak yere düştü. Ben silahımı çekip ateş etmeye fırsat bulamadan evin yan tarafından çıkan iki kişi beni kurşun yağmuruna tutmaya başladı ben de bu kurşunlardan nasibimi aldım.
Kendime geldiğimde iki adım ötemizde Aso’nun delik deşik cesedi duruyordu. Zorlukla Sedat Amirimi aradım.
Sedat Amir_ Söyle Heval yola çıktınız mı?
Heval Baş komiser_ Amirim saldırıya uğradık ikimizde vurulduk. İki ambulans acele edin.
Sedat Amir_ Nee! Hemen geliyoruz.
Sürünerek Büşra Baş komiserin yanına gittim. Daha baygındı. Kan kaybediyordu. Kurşunun girdiği yere tampon yaptıktan sonra bu sefer Asonun yanına süründüm. Hayretle ölmediğini gördüm. Bir şeyler söylemek için uğraşıyordu. İyice eğilerek söylediklerini dinledim’’ Baş komiserim yaşaması için vurulması gerekiyordu paraları buraya getirdiler. Birinin adı Gionara Rafaele’’ imiş ama İtalyan diye sesleniyorlardı.
Heval Baş komiser_ Arabanın plakasını alabildi mi?
Zorlayarak kulağıma plakayı fısıldadı ve son nefesini verdi daha fazla dayanamadım
bayılmışım. Gözlerimi ambulansta açtım. Yanımdaki sağlık görevlisine ilk sorduğum şey Büşra Baş komiser oldu. ‘’ Merak etme arkadaşın da en az senin kadar iyi’’ ‘’ Ben iyi miydim? Kendimi şöyle bir yokladım. İçimin ta derinliklerinde bir şeyler alev, alev yanıyordu. Evet, ben iyiydim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.