- 450 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UYAN EY ÜMMET
UYAN EY ÜMMET!
Abdülhamid handan beri uyuyan ümmet uyan artık! Her türlü mukaddesatın ayaklar altında çiğnendi yetmedi mi? Kur’an’ınla ,Peygamberinle,dininle alay edildi sesin çıkmadı niye?Hani yeri göğü inleten Abdülhamid haykırışı hani İmam Ali hani Zülfikar!
Neyin uykusundasın ey ümmet;diri diri yakılan müslümanları görmemek için mi yumuyorsun gözlerini yoksa sırf müslüman oldukları için yurtlarından çıkarılanların çığlıklarına mı sağır oldu kulakların...
Peygamber emaneti değilmidir Mescid-i Aksa ve Kudüs ,niye emanete hıyanet ediyorsun niye Kudüse sahip çıkmıyorsun.Hz.Hamza yok,Hz Ali yok diye mi susuyorsun yoksa Ömer’in mezarından kalkıp gelmesini mi bekliyorsun!
“Kudüs ve Mescid’i Aksa Haçlıların işgalinde olduğu müddetçe ben nasıl olurda gülebilirim, istediğim gibi rahat yemek yiyebilirim ve hele nasıl gözüme uyku girebilir” diyen Selahattin Eyyubbi’nin ruhaniyetinden ne kadar da uzağız maalesef... ne kadar da "içi boş müslümanlar" olduk..ilk kıblemiz ,ikinci mescidimiz işgal ediliyor biz sadece seyrediyoruz.
Ey ümmet dün dinin en ufak zerresine bile laf söyletmeyenlerin vardı,bugün her türlü taciz ve tecavüzlere susanların var ne olduki sana? Kudüse ve Mescid-i Aksaya sahip çıksana...
SİZ YİNEDE SESSİZ OLUN MÜSLÜMANLAR UYUYOR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.