- 1620 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Kudüs..!
.
Hep sloganım olmuştur..
Kahrolsun Amerika ve İngiltere
Yaşasın İsrail..
Amerika ve İngiltere münafık ve şedid olduğundan kahrolması, yıkılması için ümit varım..
Sovyet Rusya’nın yıkılacağına ihtimal vermeyenler, yanıldılar ve yıkıldı..
52 eyaletten oluşan ABD’nin de yıkılmasına ihtimal vermeyenler yanılacaklar ve yıkılacak...
Allah kafire meydanı açık, münafığa meydanı kapalı etmiştir..ABD münafıktır ve açık sandığı meydan kapanacaktır...
Kinayeli olarak Yaşasın İsrail dememde ki kasıt, Biliyoruz ki İsrail katıksız kafirdir, Allah’ın lanetlediği yeryüzünde iki mahluk domuzdan sonra yahudi kavmidir..
Yaşasın diyorum, çünkü İsrail’in amacı belli, politikaları asırlardır aynı tedbir alma, karşı koyma, hamle yapma imkanı açıktır, dobradır, kendini mertçe ele veriyor..Kıyamete kadar da harbi kafirler kafirliği ile kafirliğini devam ettirecektir..
Allah münafıkların hadlerini aşmaları halinde münafıklıklarını ifşa ediyor, bu dünyada zelil ediyor..
Hak ve batıl savaşı tarih boyu süregelmiş ve dahi devam edecektir..
Kudüs İslam dünyasının beldesi ve kutsalıdır, kusurlarımıza karşılık Rabbim tarafından Kudüs ile İslam dünyası imtihandadır, uyanış ve diriliş için yeni bir başlangıçtır..
Kabe’nin sahibi nasıl Allah ise, Mescid-İ Aksa’nın ve kainatın sahibi de Allah’tır..
Müslümanlara sefer farz olmuştur, toparlanın sefere gidiyoruz, zafer ise Rabbim katında biz müslümanlarındır..
İmtihandan başarı ile çıkacağımızın zamanı gelmiştir, yeter ki değerlerimize, kutsallarımıza karşı birlik ve beraberlik damarlarımızı uyaralım..
dua ile..
YORUMLAR
Taha Yasin Bey, ilginç yazınızı okudum. Dediğiniz gibi olsa keşke.
Bugün yaptıklarına övgüler düzülen iktidar sahipleri bile çocuklarını ABD okullarında okutuyor.
ABd dünyadaki en zeki beyinleri alıp en iyi bir biçimde yetiştiriyor. Ve bilim üretmelerine olanaklar sağlıyor.
Ve ABD muhakkak bilirsiniz Nixson adlı başkanı hatasından dolayı ,istifa ettirdi.
Ülkemizde a, b, c...partisi demiyorum toptan, hiç gerek yolsuzluk gerek seçim kaybedip çekilen duydunuz mu?
Adamlar çalışıyor ve dünyaya hükmediyor. yaptıkları doğru mu değil elbet. Bende yazdım bir yazı Kudüs konusunda.
Bu işler hamaset nutukları atmakla olmuyor.
Yazayım yine, Fatih İstanbul'u toplarla fethetti. Yavuz'un Çaldıran Savaşında da topları vardı. Safevi ordusunda top yoktu. Demek ki, teknik önemli.
Çözüm ne peki, birlik olacağız. Çok çalışacağız. Füzemizi, uçağımızı, uydumuzu...kendimiz üreteceğiz.
Emeğe ve sanata saygımla.
Taha Yasin Gülbeyaz
size katılıyorum..
gelişmeliyiz, üretmeliyiz kendi kendimize her konuda yetecek duruma gelmeliyiz.. görünen o ki bize bizden başka dost yok, dost görünselerde sonucu sinsilikten ibaret..
teşekkür ediyorum dua ile..
en önemlisi Müslümanların birlik olması akıllı davranması...
duyarlı kaleminize sağlık
Taha Yasin Gülbeyaz
dua ile..
Yazılanlara aynen katılıyorum. Fakat şunu da ifade etmem gerekiyor ki, biz en büyük ihaneti, Arap topluluğu içinde, Osmanlı zamanında, İngiliz ajanı Lawrence aracılığı ile Mekke emiri, Şerif Hüseyin ve oğulları Kral Faysal, Kral Abdullah' ın,yine İngilizler ile birleşip Osmanlı' ya başkaldırışıyla gördük. Kral Faysal' a Irak' ı bahşettiler, Kral Abdullah' a da Filistin' den kopartılan Ürdün' ü... İsrail devleti ABD' nin Newyork eyaletinde bir buz pistinde kurulurken, yahudiler boş durmamış hummalı bir çalışma başlatmıştı. Lobi faliyetleri, taaruz için hazırlıklar vs. Bizimkiler ne yapmıştı? Nasıl olsa yeneriz iç güdüsüyle sadece kimseye koklatmayız nutukları..Adamlar gece gündüz eğitim almış asker yetiştirmiş, işi şansa bırakmadan gece gündüz çalışmışlar. Allah (CC) Kuran' da şunu der 17/İSRÂ-13:" Ve Biz, her bir insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık. Nitekim Kıyamet Günü onun önüne, (dünyada yapıp ettiği) her şeyi kayıtlı bulacağı bir sicil koyacak" Selam ve saygılar.
Taha Yasin Gülbeyaz
dua ile..
KUDUS İLK KIBLEMİZ KUDUS MESCİDİMİZ... KÜFRE KARŞI BİRLİK ZAMANIDIR...
TEBRİK EDİYORUM ... DUYARLILIĞINIZ GURUR VERİCİYDİ...
Taha Yasin Gülbeyaz
dua ile..
Kudüs’ü Mescid-i Aksa’yı niçin seviyoruz?
• Müslümanların ilk kıblesi olduğu için,
• Hz. Peygamber (sav)’in İsra ve Miraç’ının gerçekleştiği yer olduğu için,
• Kur'an- ı Kerimde, Çevresinin mübarek kılındığı, güzel bir yurt ve Mukaddes toprak olarak zikredildiği için,
• Allah’a ibadet için yeryüzünde yapılan ikinci ev olduğu için,
• Mescid-i Aksa da namaz kılmanın fazileti beş yüz kat fazla olduğu için,
• Ziyaret edilmesi Peygamberimiz (sav) tarafından teşvik edilmiş olduğu için,
• İlahi vahyin indiği bir mekân olduğu için,
• Mekke ve Medine’den sonra İslâm’ın üçüncü kutsal şehri olduğu için,
• Hz. Zekeriyyâ ve Hz. Meryem'in iba¬dete çekildikleri odalar “Mihrab” burada olduğu için,
• Peygamberimiz (sav) Miraç’ta bütün peygamberlere namaz kıldırdığı mekân olduğu için,
• Peygamberlerin ana vatanı, uğradığı yer olduğu için, Kudüs’ü ve Mescid-i Aksa’yı seviyoruz!
• Velhasıl Kudüs’ü ve Mescid-i Aksa’yı sevmek için çok sebep vardır…
#Kudüsİslamındır
#UmudunBaşkentiKudüs
#Kudüs
#KudüsBizimdir
#KudüsOnurumuzdur
#KudüseSahipÇık
#FreeKudus
#FreePalestine
.