- 389 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEN
Nereye gitsem aklımdasın. Dostluktan öte benim sevgim. Canımdan can, yüreğimde teksin. Sonunda ölüm olsa da ben hep var olacağım...
Seni benimsedim tamamen. Dostluğun en akıcı zamanını yaşıyorum, anlatmaya çalışıyorum içimdeki özlemimi ( bazı zaman şımarıyor gözlerim seni tanıdım diye ). Kıyaslama yapmadım hiç bir zaman, başkalarıyla karıştırmadım, seni farklı gördüm hep, öyle de olacak içimden gelerek...
Kasırgaya bile aldırmam ben, öyle kıskanırım her şeyden. Sabırlı olmayı öğrendim yanında oldukça, bu da benim için artı düşüncelerimde. İçimde biriktirdiğim ne varsa bunca zaman paylaştım güvenceyle. Seninle tanıdım dostluğun ne demek olduğunu, seninle bütünleştim samimiyetin doğruluğunu. Seni bıraksam gidecek missin gibi geliyor, ya bırakırsa, ya yine yara alırsam, ya değerlerim yarım kalırsa. Korkularım oldu bazı zaman, hatalı olsam da olmasam da asla pişman olmadım seni tanımaktan...
Sen gibi değil kimse, sen gibi sevmez kimse, sen gibi değer bilmez kimse. İşte bu yüzden seni kazanmak istedim, bu yüzden atışsak da ara da direndim, bu yüzden olduğun gibi seni kabul ettim...
Sen benim için asil ve gerçek dostsun. Bugüne kadar tanıdığım en iyi insanlardan birisin teksin. Seninle her yere giderim, her şeyi konuşur, her şeyi paylaşırım. Yakınımda olan, beni anlayan, beni dinleyen, bana değer veren, bana huzur veren tek dostsun, öyle de olmaya devam edeceksin...
Allah ayırmasın, böyle bir dostluk kurmuşken, kaybetmek istemiyorum. Sadece varlığın yetmez, gölgen bile arkadaş olur bana yanımda olmayınca. Hissediyorum çok değer verdiğini. Öyle bir duygu ki bu sen de ben gibi olman benim için eş değer. Her konu da eşitisiz, aynıyız, farklıyız,tekiz, kıskanılmayı hak ediyoruz aslında. Paylaşmam kimseyle seni, hem de hiç kimseyle...
Sessiz anımda aklıma gelirsin yazmak isterim seni. Gerçi hiç çıkmıyorsun ki, kaleme aldığım da dostluğu kelimeler bir bir sıralanıyor sevginin gücüyle. Unutma sen bensen, bende senim. Yüreğimin tarifsiz umudu. << SENİ SEVİYORUM >> iyi ki varsın dostum...
05/12/2017
21:10/salı
Yazan: şebnem örs