- 714 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
✓ HAYÂL ETTİKLERİ İÇİN DEĞİL, HAK ETTİKLERİ İÇİN ÖPÜN ONLARI ALINLARINDAN ✓
✓ HAYÂL ETTİKLERİ İÇİN DEĞİL, HAK ETTİKLERİ İÇİN ÖPÜN ONLARI ALINLARINDAN ✓
Doğduğuna pişman edercesine omuzlarına yük olduğunuz o ay yüzlü kadınların; kendi isimlerini sona bırakarak ve en içten aminlerle süsledikleri dualarını yitirdikten sonra bin pişman baştacım dememek için; sahip olduğunuzu düşündüğünüz herşeyden kaldırın başınızı ve uzanıp öpün hak ettikleri ak alınlarından...
Bakışları tek bir noktaya sabitlenmesin. İç çekerek ve kimsesizlik hissi ile düğüm düğüm düğümlenmesin diye nefesleri ay yüzlü o kadınların; bir makastan önce davranın ve uzatın parmak uçlarınızı ak düşen saçlarına. Uzatın ve uzanıp öpün hak ettikleri ak alınlarından onları..
Kurdukları hayâlleri kırmadan, bir an olsun arkalarında durmaktan yılmadan ve size ne düşünüyorsun diye kesik kesik sorular sormadan; uzanıp öpün hak ettikleri ak alınlarından onları..
Seçme haklarını sizinle yaşamak, sizinle yaşlanmak ve sizinle ölmek denklemi üzere kullandıklarını düşünerek;
Yoruldum değil yoruldun mu diye bıkmadan aynı ses tonu ile gözlerinizin içine sevgiyle bakarak sorduklarını ve son nefeslerine kadar aynı soruyu soracak olduklarını bildiğiniz için; uzanıp öpün hak ettikleri ak alınlarından onları..
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)