- 367 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SENLİ YARINLAR (3)
Sözlerimde kilitlenen bir özlemsin. Değerlerimle benimsedim seni. Bir o kadar da değerlerinle. Yahu anlat anlat bitmiyor seni. Ne oldu lan bana cümle türemesi mi yaşıyorum ne :)
Doğallığımda da üstüme Yok. Şiir oldun bende, söz oldun, makale oldun, yaşanan gerçek oldun. Hani diyorsun ya; ( kimse benim kadar sevemez. Evet seni de benim kadar kimse sevemez ).
Yüreğimden sevdiğim için sana yüreğim dedim. Sen olmadan zaman geçmiyor ben anlamadım neden böyle oldu. Kimse olsun istemiyorum yanımda, senin de yanında yakınında kimse olsun istemiyorum bu nasıl bir şey nasıl bir sevgi, tarifi Yok diyelim buna bence.
Ruh ikizimsin. Bana yakın kim varsa silip attım, uzaklaştım, tamamen çıkardım hayatımdan. Dost ne demek, arkadaş ne demek senden öğrendim. Tek insana güvenmek, tek insanı anlamaktan başka güzel bir şey Yok. Zamanıma sığdırırım seni ne olursa olsun, dakika da olsa saniye de olsa vazgeçmem vazgeçemem. İçimden geldiği gibi sunuyorum yüreğimi sana.
Daha bir kaç saat önce yazdıklarımdan eser kalmamış sanki ; onları ben mi yazdım dedim bir vakit :) yine kaleme aldım seni, yine anlattım sevgi köşeme. Bilemezdim duygularımla birlikte kıskanç olacağımı, asil severim paylaşmam. Yudumlarım cümlelerimi seni anlatana kadar.
Her geçen gün daha çok bağlanıyor , daha çok seviyor en önemlisi içimde saklamak istiyorum kimse bulmasın, almasın :)
Yüreğim, seninle olmak güzel, huzurlu olmama tek sebepsin. Dostluğumuzun adına senden ricam beni bırakma ve unutma. Sana olan son sözlerimi tamamlıyorum. ( SENİ ÇOK SEVİYORUM YÜREĞİM ) ❤
02/12/2017
23:30/cumartesi
Yazan: şebnem örs