OK YAYDAN ÇIKTI
Küçük bir kız hedef belirlemiş.Ne mi yapacak? Almış eline yayı oku çekip saplamış nereye mi vurmuş? Pat ilkokul.Bu hep böyle devam etmiş.Yani küçük kız hep ok atarak hedef belirleyerek yaşamını sürdürmüş.Bir ara lise ok fırlatmış.Arkadaşlar edinmiş ve nedense attığı bu oklar hep on ikiden vuruyormuş.Bir ara okunu ve yayını almış çekip vurmuş.Ahhh diye bir ses duyulmuş.Bu ses genç bir delikanlının kalbine isabet etmiş.Kızın elinde bir belirmiş.Bu gül aşk meleğinin onlara hediyesiymiş.Bu sefer kız ve delikanlı birlikte bir ok atmak istemişler.Almışlar yayı oku fırlatmişlar,çekip vurmuşlar ve evlilik....
sonrasımı bu kadar meraklı olmayın .....
(bu benim ilköğretim yıllarımda yazdığım bir kompozisyon yazısıydı ve bana o zaman 100 aldıran bir yazıdır. paylaşmak istedim :)
YORUMLAR
Bu yazıyı biraz daha geliştirip bir gazeteye yollasanız ve eğer o gazete yayınlamazsa ağzınıza geleni söyleyin. Ama asabiyete gerek yok derseniz bana yollayın.sürekli makale yazdığım sitelerde sizin adınızı vermek kaydıyla yayınlayayım. Ne dersiniz ? Gerçekten çok bizden ve çok samimi bir yazı. Kitap okumuş gibi oldum okuyunca.Teşekkürler kaleminize sağlık. Ok mu geldi ne? Kalbim sızladı : )
Ama hayatta hep "onikiden" vurulmuyor ki ...
Dilerim bu "kararlılık" devam eder.
Merak mı?
Bu da insana "dinamizm" veren bir kavramdır diye düşünürüm.
Yazınız çocuksu ve güzeldi.