- 534 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SENLİ YARINLAR (2)
Senin yanımda olmayışın İnan bana ben kendimi yalnız hissedişimdir. İletişim kopukluğu olmadığı gibi özlem kopukluğu da olamaz. Sana bağlanmamın tek sebebi ( sen ben olman ben de sen olmam ). Şartım Yok benim sadece hiç bu kadar içten bir dostluk kurmayışımdır seni sevmem. Biliyorum yazmayı seviyorum belli ki daha iyi anlatıyorum sana değer verişimi. Ama unutma bir sen Yok bir de ben..
İçime oturan özlem çığlıklarını arada kaleme alıyorum bana iyi geliyor nedenini sorma nedensiz bir şey yoktur. Ben sonsuz tek ve tarifi olmayan anlatılmayan ya da paylaşılmayan bir dostluk kurduğuma inanıyorum. Kayıtsız şartsız ve hiç bir beklenti olmadan. Hak hukuk arayışında da olmadım seni tanıdığım bugüne kadar. Gölgene bile hasretim bazen dost adına söylediklerim. Ben kendimi şanslı hissediyorum seni tanıdığım her güne teşekkür ediyorum. Biliyorum diyeceksin ki çok kişi tanıdın sevdin. Olabilir yaşamış sevmiş ya da değer vermiş olabilirim ama SEN GİBİSİ asla.
Yazdıkça yazasım geliyor sana. İlerde kitap çıkardığım da senin dostluğunu yansıtmadan edemem. Bitmeyen mürekkebimsin bunu bil lütfen ciddi anlamda değerlimsin. Kızıyorsun belki bana neden bu kadar seviyor değer veriyorsun diye. Kızmana bile değer veriyorum senin oda ne ki. :)
Yüreğinin derinliklerine indimde bir gün, gerçek sevginin büyüklüğünü zaman geçtikçe seni tanıdıkça daha iyi anlıyorum. Yüzüme neden söylemiyorsun diyorsundur şimdi; arada yazmak hem seni hem beni gülümsetir dostluk serüvenin de..
Söyleyemediğim cümleler Yok aslında, yansıtmak kadar güzel bir şey Yok bana göre duygu yoğunluğunu. İlk defa içten böyle yazıları kaleme alıyorum kendimi düşündüğüm hiç olmadı seni yazdığım gibi yarınlarıma.
Sessizleştiğin de anlarım seni, karamsar bakışların altın da aslında bir delilik yatar. Gülümserim içimden :) işte yine yansıttı kıskanç tavırların altın da dokunuşlarını. Deli olmak elde değil ki, seni tanımak bana daha iyi tanımak daha daha iyi tanımak bana terapi gibi geliyor sen anlamasan da. Ne çok yazdım değil mi? Sıkılırsan söyle uçurumdan atlarım senin için, ama paraşütüm var kahkaha tufanı kopar yanakların da gördün mü? :D .
Yüreğim sana olan sevgim, sana olan değerim, sana olan güvenim bitmez bitemez bitmemeli. Şiirlerimin en kuytu köşelerine yazıyorum seni yaşayarak. Ömrümün sonuna kadar seni dostluk yolunda yalnız bırakmayacağım.
Her zaman beni yanında hissetmeni isterim, çünkü öyleyim öyle olmaya da devam edeceğim. Konuştuğumla yazdıklarım birdir hiç bir kuvvet seni benden ayıramaz. Hiç bir cümle seni benden soğutamaz.
Sadece şunu bilmeni isterim, ben senin gibi bir dost tanımadım, tanımak da istemiyorum.
SENİ SEVİYORUM YÜREĞİM.
02/12/2017
11:00/cumartesi
Yazan: şebnem örs