- 730 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SENLİ YARINLAR (1)
Seni anlatmaya kelimeler yeter mi sence. Baharın gölgesinde yaşardı yüreğim seni tanımadan önce. Ama şimdi bahar oldu gül bahar. Arayış içinde oldu gözlerim belki, çok insan tanıdım belki, eminim ki, sen gibisi yoktur. Kalemimin ucunda olacaksın her zaman, her ne olursa olsun gizli hayranım, gizli sevgim olacaksın. Kimseye vermeyeceğim seni, bırakmayacağım yalnızlığına, yazacağım seni sen diye. İlk olmak güzel evet, sadece ben ve sen olmak.
Hani dedim ya, uzun yazı yazmak istiyorum diye. Seni yazmak işte sadece seni. Dostluğuna ihtiyacım var, senin sen olmana, benim de ben olmama. İlk defa kendimi bulduğum bir arkadaşlık kurdum 34 sene sonra seni buldum ( YÜREĞİM ) dediğimi. Hafızadan silinmeyecek gerçek dost buldum, tek beni seven, paylaşmak istemeyen, kıskanan. Hatalarımla yüzleştim bazen, neden böyle oldu, neden şöyle oldu diye. Ama bildim ki, tek yürekte tek sebep gerçek dostsun.
Ah şu yüreğimi bir bilsen, arada ağlar gözlerim. Kırar dökerim belki, belki yapmadığım şeyleri yaptım, belki de hoşlanmadığın. Şunu bil ki, asla yanlış yapmadım. Seni sana anlatmak inan zor değil, sen sen olmak kadar güzel bir şey var mı sence. Yazarken seni bütünleşiyor yüreğim ve gözlerim. Gözümden yaşlar süzüldüğün de bazen inan bana çok sevdiğimden. Seni kaybetmek istemiyorum. Biliyorum bilmeden hatalar olur, hatasız kul olmaz biliyorsun. Kalemime dokunursun her zaman, zamanla yarışmam seni yazmam için, zaman ayırırım seni yansıtmak için. Ne olur beni anla seni kaybetmemek için her şey yaparım.
Hayatın iniş çıkışları olur, ama gerçek dost, senin için her şeyi yapan, her şeyi göze alan, kıskanan, paylaşamayan bir dost olmaz. ( YOK YOK ).
Seni daha nasıl anlatayım ki, herkes bilsin istemem, nazar değer belli mi olur. Zamanımın yüzde seksenini seninle geçiriyorum, bıkmıyorum, özlüyorum, arıyorum. ( çünkü sana alıştım seni sevdim ) hala da sevmeye devam edeceğim. Eğer ilerde bir gün bana bir şey olursa beni unutma olur mu? gerçek anlamda sen benim için farklısın özelsin teksin. Doğru insanı bulana kadar çok kişi tanıdım inandım inanmak istedim ama olmadı yüreğimde can pazarı yaşandı, neden mi? karşılıksız olduğu için.
Ah be yüreğim neden anlamıyorsun, senin için her şey yapabileceğimi, destan yazsam da seni anlatsam da yine de senden vazgeçmem yine seni sever yine seni kıskanır yine senin yanında olur yine senin için ağlar yine senin için bir çok şeyi hiçe sayar seni bırakmam. Sana söz veriyorum dostluğuna sahip çıkacağım.
BENİ ASLA UNUTMA YETER ...
HER ŞEY SENİNLE GÜZEL VE ÖZEL...
29/11/2017
23:40/ÇARŞAMBA
YAZAN: ŞEBNEM ÖRS
YORUMLAR
Avuclarindan operdim yuregin dudaklarima degerdi
Sicakligin hucrelerime yayilirdi
Anlamsiz bir tebessum gamzelerime otururdu
Gozlerim sen bakardi
şaire şebnem örs
Şiirler size ait sanırım
Kısa kısa şiirleri severim
Bende çok yazarım anlık şiirler iyi geliyor
Kalemine sağlık