- 788 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İLİŞKİ DEĞİŞTİRME MEDİTASYONU
İLİŞKİ DEĞİŞTİRME MEDİTASYONU
Açılış ritüeliyle niyetlenip reiki çalışmasına başlayın. Ellerinizi kalp çakra üzerine yerleştirin. İçinizdeki sevgiyi ve sevginin ellerinizden akışını hissedin. Dikkatinizi alın çıkranızda yer alan ruhsal gözünüze yöneltin. İlgili olayın resmini ruhsal gözünüz önünde canlandırın. Değiştirmek istediğiniz durumun yada ilişkinin resmini zihninizde görün. Şimdi bu resmi ellerinizin içine yerleştirin ve onu öylece kalp çıkranıza götürün. Eğer zihninizde acı dolu bir durumun resmini canlandırıyorsanız, ilgili insandan af dileyin ve sizde onu bağışlayın. Bu aşamada sizin mi ona, onun mu size acı verdiği hiç önemli değildir. Zihninizdeki ilgili resme en az on dakika reiki verin. Şimdi zihninizde ilgili resmin nasıl değiştiğini canlandırın. Yaşamış olduğunuz duruma ait resim, o durumu nasıl düzeltmek istiyorsanız öyle değişerek iyileşiyor ve düzeliyor. Nihayet mutlu bir resim haline geliyor. Bu alıştırmayı bir ilişki içerisinde kendinize koyduğunuz hedefe ulaşmak amacıyla kullanmak istediğinizde, değişen resim ulaşmak istediğiniz hedefteki halinizi gösterir. Arzu ettiğiniz ve hedeflediğiniz resme beş dakika reiki vermelisiniz. Resmi elleriniz arasında üfleyin üst kendiliğinize bırakın ve alıştırmayı sonlandırın. Kapanış ritüeliyle niyetlenip reiki meditasyonunu bitirin.
ALINTI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.