- 1211 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İntikam...
İntikam…
Nurten Kadir’i yemeğe davet ederken tereddütlüydü. İlk defa baş başa kalacaklardı. Bu güne kadar çok birlikte olmuşlardı ama hep yanlarında arkadaşları vardı. Konuşurken zorluk çekmiyorlardı. Şimdi ise gözü kapıda, geldiğinde konuşmaya nasıl başlayacağını düşünüyordu.
Merhaba mı? Demeliydi yoksa hoş geldin mi? Bir türlü karar veremiyordu. Aslında bildiği gerçeği ona nasıl söyleyeceğini de bilemiyordu. Korkuları vardı. En büyük korkusu da onu kaybetmekti. Bu güne kadar çok arkadaşı olmuştu fakat ilk defa bir erkekle her şeyi konuşuyor, dertleşiyor üstelik ondan sakladığı hiçbir şey yoktu. Bir tek şey dışında.
Tam bunları düşünürken lokantanın kapısından Kadir içeri girdi ve masalara bakarak Nurten’i aradı. Görünce ona doğru gülümsemeye çalıştı. Merak ve korkusu belli olsun istemiyor, hele Nurten’i üzmek hiç istemiyordu. Onu yemeğe davet edişinin altında muhakkak bir şey vardı. İnşallah korktuğum başıma gelmez diye düşünürken masaya gelmişti.
Merhaba, hoş geldin diyerek karşıladı Kadir’i. Elini uzatırken, bir saat önce manikür yaptırdığı tırnaklarından kırmızı ojenin yer yer sökülmüş olduğunu fark etti. Okkalı bir küfür savurdu içinden. Bu huyumu terk etmeliyim dedi. İki buz gibi el birbiriyle buluştu. O an anladı ki Kadir de kendi kadar stresliydi.
Hoş buldum diyerek karşılık verirken sandalyeyi çekerek oturdu Kadir. Masaya doğru gelirken belli etmeden göz ucuyla süzmüştü Nurten’i. Beyaz pantolon, ceket içine giydiği kırmızı bluzla ve kırmızı çelik topuk ayakkabılarla her zaman ki gibi şıktı. Hafif makyajı, fönlü saçlarıyla oldukça güzel görünüyordu. En çok; parlayan, sıcak, samimi ve sevgi dolu bakışını severdi. Ama bu akşam gözlerine bakmaya cesaret edemiyordu.
Gri pantolon, siyah ceket, beyaz gömlek giymiş, kravat takmamıştı. Gözleri Kadir’in ellerine takıldı. Güzel elleri vardı. Tırnakları bakımlı ve temizdi. Tokalaşırken yumuşak olduğunu hissetmiş. O ellerin saçlarında, teninde dolaştığını hayal etmişti. Hafifçe silkelenerek aklını başına topla kızım diyerek kendini uyardı. Gözlerine bakamıyor, masadaki çatalı, kaşığı, tabağını, peçetesini düzeltiyormuş gibi yaparak hal hatır sordu.
Birbirlerine rutin cevaplar verdikten sonra sustular. İlk konuşmaya kim başlayacak diye düşünürken ikisi aynı anda konuşmaya başladı.
____Ben
____Ben
Seher_Yeli
Seher Zerrin Ceviz Aktaş
Devam edecek...