- 805 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tek adam...
yüreği temiz bir gelecegi takmisligimdan midir bilmiyorum
kalp gözü açık bir dünyayı kendine benimsemisLigi’nden midir bilemiyecem ince ruhlu naif ,kamil olmuş bir insanı karşımda gördüğümde ister yasli olsun ister çocuk ister genç seviyorum hayran hayran izliyorum
Kendi dünyamda gizli bir sekilde iştirak ettiğimde başka bir dünya ile temas haline geçtiğinde farkına varamiyorum başkasının düşüncelerine elbette değer veriyorum.evrensel bir yüreğin önünde görüşme yaptığımda başka dünyadaki temas pek iyi olmayabilir güven sadakat velhasıl kendi buldugum şartlar ile baskasinin dünyasında gezindigimde çok kötü dönemler içinde olabiliyorum.
Tavirlarimla dünyamla karakterimle tanitmis olduğum durum ve vaziyette sonradan bulamiyabilirım bunun farkına varamam beni cok buyuk kuşkuya suruyor.
Kendi gönlümden daha cesaretli ücretli bir insan gördüm mu beni içine alacak korkuşu salar mesela beni
Şunu biliyorum;mutlak düzen kuruculari ve duzen yaratıcıları iyi ve cok ahlaklı insandan çıkar.
İç iliskimde ve dış ilskilerimde korkmamak gerekiyor kendimi kaybetmeden gururlu olmam lazım.
Gurur;kendini salma ile birleşen ve aynilasan bir tabakadan kaybetmeyi önlemektir.
Beni etkileyen baskicı başkasının beni kıskandıginı gıcık aldığını düşünmem beni çok etkiler.
Duygusal manada etki altına kalırım ve bu beni çok yıpratır.
Birinin bunu koruması lazım diye dusunurum.
Bunun benim baskasına karşı olan duygulardan kaynaklandigini düşünüyorum
Kendi karakterim goz boyamalarla başkasına dayatma olarak algilanbilir.
Benim içinde bulunduğum ruh halini şu bilinen sözlerle anlatabilim
Ben bilmem eşim bilir
Olsada olur olmasada
Ben olmasından yanayım ama bunu nasıl desem
En iyisini sen bilirsin
Benim icin ne dış oRTÜ ne iç örtü önemli
Önemli olan iç ortadaki Nurani parça önemlidir
Bence ;toplum insani kendisinden sahip olan degerlerden gerektiginde taviz vermeli.
Uyumu sağlayacak her türlü tehlikeden uzak durmalı
Toplumun istediği karakteri icinde barındırmali sahip olmalı ziyniyetteki meşgul olunabilecek duruma getirmeli
Yüksekte kalarak denetim altına alabilmesi çok önemlidir benim için
Alıcısına ikna edecek bir uzantısı ya sahip olmalı.
Toplum tarafından arkasında güLünen alay edilen dalga edilen olaylarla karşı karşıya gelinen bir tip değilim tabikide;lakin ozsaygidan uzak oldugumda bu durum ile karsi karşıya kalırım.
Bu nedenle kalbimi ve ruhumu beynimi birleştirerek bertaraf edebileceğim vakıalar sözkonusu olduğunda durum guncemellerinde kendi içimizde iyice hirpalarim.
Kendimi affettim durumlarda olur sucluluk psikolojisine olduğum zamanlarda.bildiğim tek şey var insan yaşamda unutulmaya yüz tutmuş gunlerinit silebilmeli bazen
Başarıyı yakalamak isteyen bu düzeye hep başarıyla gelmiş bir kalbin başarıyı korukleyen şeylerden uzak durması lazım. Mesela yüz çevirmeden kelamdan kalemden.
Kendisiyle barışık yasayan bir insan kendisiyle barışık dostluklar seçmeli deniyorum tabikide
Bir olgun göğsünde buyük bir cereyan da hissetmeli..maalesef öğrendim ki tekk adam istiyor.yani öldurerek pozirifligini bozarak cocuklastirarak ederek yarıştığı insanları tek adam olabilmenin sırrı ilinkini de dış ilişkideki gibi dengede tutmaktır.pişmişi ham etmektir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.