- 483 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
DÖNME DOLABIN İNEN TARAFINDA
Erken gelmek nedir bilir misin ki sen? Bu dünyaya erken gelsen bilirdin. Senden sonraki her şeye geç kalacağını, yolların yaklaştırmak yerine uzaklaştıracağını, zamanın iyileştirmek bir yana daha da ayıracağını. Sen bunu nereden bileceksin? Dönme dolabın inen tarafında ve son turunda olmanın ne demek olduğunu…
Ait olmadığın bir çağdan, başka bir dünyadan baktığımı sana, aramızdaki aşılmaz uçurumlara attığım her adımda bir parça intihar ettiğimi… Yaralarımın öldürdüğü yanlarım için uydurduğum yalanları.
Bilemezsin güzelim, senin bildiğin sadece benim varlığım. Artık erişemeyeceğin bir yerlerde kaybolduğumu o bana dimdik bakan gözlerin görmüyor. Beni ararken her bulduğunun açığım olduğunu anlamıyorsun. Ürküyorum o meraklı ellerinin kapattığım çekmecelerimi açmasından, darmadağın ruhumu açığa çıkarmasından.
Sıfır kilometre bir parlaklık değil gördüğün kat kat boyadığım, varakladığım kabuğumu kurcalayıp durmasana. Altından çıkacaklara bakmaya tahammül edemiyorum bunu anlasana. Yanımda durabilsen sadece, bu dar zamanımda birlikte nefes alıp verebilsek sessizce. Bunu yapamıyorsun biliyorum. İçin dışın gençliğin enerjisi ile kaynıyor. Fıkır fıkır kalbine ayak uyduramıyorum.
Korkuyorum.
Sevgi’yle
ALTI DAKİKA YAZILARI kapsamında ‘’Erken Gelmek’’ teması için yazdığım yazım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.