yollar uzun,ömürse çok kısa...
Yollar uzun,
Ömürse çok kısa;
Hayat,yaşam ve bizler.Güzel bir dünya,yaşam da güzel.Hayat sana gülerse,yaşamak daha da bir güzel.Dünyanın gamı kederi,hüznü,derdi tasası.Kısacası kapılıp gittiğimiz sonu gelmeyen arzular dilekler.
Bu yaşamda özlemini duyduğumuz hasretini çektiğimiz güzellikler.Güzelliklerin içinde arzuyla beklediğimiz her şey.Saymakla bitmeyen güzel şeyler.Adına kısaca mutluluk dediğimiz,bize yaşama sevinci veren güzellikler.
Geçip giden zaman.Arkasından bizi koşturan.Geleceğimiz,özlemlerimiz.İçimizden geçen güzel duyguların,düşlerimizin,hayallerimizin gerçekleşmesi.
Şairlere ilham veren güzel şeyler,şiirlerin içinde yer alan söyleyemediğimiz bir dünya güzellikler.
Sevgi,
sevda,
ne olduğunu bilmeden kapılıp gittiğimiz sevgi.İçimizde yaşanan duygu deryası.Sonrası aşk.Hem güzel,hem de bazen bize acılar yaşatan, bir türlü de vazgeçemediğimiz o şahane duygu.
Başımıza taç yaptığımız papatyalardan örülü,güllerle çevrelenmiş,bülbüllerle şarkılar söylenmiş, acısına da tatlısına da katlandığımız yürek sesimiz.Ruhumuzun gıdası sevgi.Sevgiyi yücelten besleyen aşk.
Hayat böyle.Yaşamı değiştirmeye gücümüz yok.Sevgiyi de yok edemeyiz.O Yüce Rabbim tarafından her canlının yüreğine koyduğu adına sevgi dediğimiz güzel duygu.Duygu ötesi bir şey.Bazen anlatmakta,yazmakta zorlandığımız, anlamı büyük izah edilemeyen güzellik.
Sevginin yolu uzun.Her şeye sevgi.Sevgisiz bir dünya yok.Bu yol bitmiyor, tükenmiyor.Gittikçe daha da çoğalan, hayata sarıldıkça yaşamımızda her anımızda karşımıza çıkabilen, yaşamdan bizi koparmayan, terk edip gitmeyen yüreğimizin sesi.
Gökyüzü masmavi,denizler sessiz.Bense yorgun ve düşünceli.Ya sen! Sen sevgim.Suskun değilsin,konuşuyorsun,yazıyorsun.İçime işliyorsun.Gece sessiz,yıldızlar yorgun.Parıldamakta zorlanıyorlar.Sanırım sonbahar gelmiş.Gelmiş de gidiyor bile.Hazanlarını bırakaraktan.Yüreğimizden para pare dökülüyor, tıpkı yaprak gibi.Bizim aşkımızda sarardı, soldu.Yerlerde.Yağmurda basılan, çiğnenen toprakta.Toprağa serilen ıslak yapraklar,üzerine basıp gittiğimiz kaygan zeminler.
Yaşamak sadece nefes almak mı?Sevgi üzgün.Gece karanlık.Aşk küskün.Sevda desen, o da yaralı.Yollar uzun.Çok uzun hem de.Ömürse geçip gitmekte.Can yorgun.
Elimi yüzüme sürer dualar ederim.Sevgimi bulmayı isterim.Düşlerimi yaşamayı, hayallerimi gerçekleştirmeyi.Mavili dünyamın pembe dünyasında.Yıldızların arkasından parlayarak, tebessümle gülen yüzümle.Saadeti, mutluluğu yakalamayı ne çok isterim bir bilseniz.
Koca bir ömür,dönüp baktığımızda çabucak geçen bir hayatımız.Dünya bizim olsa neye yarar.
Sen sevgim olmadıktan sonra,
Özlemlerimle…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.