- 459 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
''OKUYUN'' LÜTFEN
keşke ’’cumhurbaşkanlığı’’ ve ’’başbakanlık’’ diye bi bölüm açılsa üniversitelerde. 15 kişi kontenjanı olsa. adil, üst düzey bilgi gerektiren ve liyakata dayalı bide sınavı olsa. 5 yılda bitirilse bölüm ve her kademe ülkenin gözü önünde gerçekleşse biri bizi gözetliyor misali. e bu milletin hakkıdır kimi seçecekse onu iyi gözlemleyip hata yapmamak. 5 yıl sonunda genel puanı alan adaylarımız halkın huzuruna çıksalar.. oy verseler en başarılı olan adayına. bi adayı seçseler hani en hakeden mertebesinden.. sonra, yine bi sonraki dönem için seçmeler yapılsa. daha önce kazanmış ve 5 yıllık eğitimi tamamlamış olanlar bile yeniden girip eğitimi yeniden almak zorunda olsalar.
böylesi bi sistem daha mı iyi olurdu dersiniz canlar.?
haa bide unutmayayım.. bu sistemde torpil ve cemaat etkisi sıfır olsaydı.. şimdi tamam oldu işte...
unuttuklarım varsa nasılsa khk ile tamamlanır..
yada bi şekilde yolunu buluverirler işin ağa babaları.
ben ne kadar didinsem de boş konuma gelecem nasılsa..
dönüp dolaşıp ’’ağababa’’ çarklarında ezileceğim..
en baştaki yazıyı ben yazmadım, siz de okumadınız farzedin..
öyleyseeee.....
PADİŞAHIM ÇOK YAŞA... şak şak ve şak...
Abdullah TEKİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.