büyüyorsun..
Sen uyurken seni izliyorum..
hani derler ya bir film şeridi gibi geçti gözlerimin önünden herşey diye..aynen öyle ama farklı olan tarafı filmin sonunu henüz görmedim..belki de göremiycem ,bana verilen ömür kadar sen başrolde oynarken ben bi kenardan izliyor olucam..ve hep tek bir dileğim olucak filmin mutlu sonla bitmiş olması..
bebeğim,evet sen benim hep bebeğimsin..sen ne kadar büyüdüğünü ispatlamaya çalışsanda bende hiç büyümeyeceksin..her girdiğin yeni yaşında sevgiyle mutlulukla sarılıp seni öperken,her yeni yaşında kendi hayatına doğru bir adım daha yaklaştığın geçer içimden..hem mutlu olurum hem gözlerim dolar..bilirim ki herkes böyle büyüyür..kabullenir aklım ,yüreğimse isyan eder..
onsekiz yaşına girdin bu doğum gününde..sanki en çok bu doğum gününde büyüdün..ne kadar güzelsin..hep güzeldin.. kaşın gözün,boyun posun kadar yüreğin de güzel ki senin..hazırlandın ve arkadaşların gelip aldılar büyük bi coşkuyla gittiniz..sen kapıdan çıkarken ben bakakaldım arkandan..ne zaman gelmişti bu çocuk onsekiz yaşa diye düşündüm..ben daha senin ıngalarını kulaklarımda duyarken ne zaman......
sen hızla büyüme derdindeyken bense oturup büyüdüğün için hem sevinip hem üzülüyorum..nasıl bu kadar çok sevebiliyor insan yavrusunu..defalarca su isterler.,her seferinde bıkmadan getirir anneller..defalarca hata yapıp üzerler annelerse hep affederler.yok böyle sonsuz bi sevgi..hiç bitmeyen karşılıksız ve sonsuz bi sevgi..allahım ne şanslıyım,bunu bana hissettirecek yavrum var..
sen bir yıl sonra giderken(inşallah istediğin yeri kazanaırsın)ben yine bunları düşünüp gözlerim dolu arkandan bakıyor olucam..bitanem güzel yüzlü ,güzel yürekli kızım..sendeki insan sevgisinin sonsuzluğunu biliyorum..her doğum gününde kendi hayatına doğru yol alırken bu sevginin sana yol göstermesini her geçen gün içinde daha da büyümesini diliyorum..ben hep bıraktığın yerde sonsuza dek kollarımı açmış sığınmak istediğinde sokulacağın sıcacık kucağın olarak bekliyor olucam..
bebeğim,sana herşeyin gönlünce olacağı,kendini hiç bir döneminde çaresizlik içinde hissetmiyeceğin uzun bi ömür diliyorum..seni çok seviyorum..bu kısa cümlenin hiç bir zaman anlatamayacağı kadar çok seviyorum...
YORUMLAR
GÜN IŞIĞIM,can kızım ,doğum gününde yazmıştım bu yazıyı..
sen de benim doğum günümde bana yazmışsın..ee ne demişler armut dibine düşer))
ANNEM.HEP SEN Mİ YAZI YAZACAKSIN BÜYÜYORSUN DİYE?BEN DE YAZIYORUM İŞTE SENDE BÜYÜYORSUN):)
NORMAL BİR ANNE OLDUĞUNA İNANMIYORUM BEN SENİN..NORMAL BİR ANNE KIZDA DEĞİLİZ ZATEN..SEN MÜKEMMEL BİRİSİN BENDE SENİN KIZINIM:)))
BİZİM KADAR İYİ ANLAŞAN,AYNI DÜŞÜNEN,EĞLENEN BİRİLERİNİ DAHA TANIMIYORUM BEN..ZATEN YERİ GELDİĞİNDE ARKADAŞIM,DOSTUM OLMUYORMUSUN SEN?SENİN KADAR ANLAYIŞLI,DÜŞÜNCELİ BİR ANNE DAHA YOK BENCE..(OLMASINI İSTEYEN KİM)E BABAMI DA ES GEÇMEMEK GEREKİR O DA EN AZ SENİN KADAR MÜKEMMEL BİR BABA..
İŞİN ÖZÜ BEN GERÇEKTEN ŞANSLI BİR ÇOCUĞUM.İYİ Kİ SENİN GİBİ BİR ANNEM VAR.ANNEANNEM İYİ Kİ SENİ DOĞURMUŞ..
İYİ Kİ DOĞDUN ANNEMM..SENİ KOCAMAAAN SEVİYORUMMM:)
1 ADET KIZIN)
19 KASIM2008.
BİTANEM BENİ AĞLATTIN OKURKEN..ÇOK TEŞEKKÜRLER..SEN BENİM TÜM DOĞUM GÜNLERİMİN ,HAYATIMIN ARMAĞANISIN..
SENİ ÇOK SEVİYORUM DEMEK,YETMİYOR SANKİ SANA SEVGİMİ ANLATMAYA...ÖPÜYORUM CANIM KIZIM..
likyanur tarafından 11/20/2008 11:18:13 PM zamanında düzenlenmiştir.