- 620 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Söylesene Sonbahar
"Söylesene sonbahar
Seviyormusun beni
Seni sevdiğim kadar"
Mesela sonbaharla çok benzeriz birbirimize , hüznümüz benzer kırgınlığımız benzer. .ve bunca hazan içinde gülücükler saçıyor oluşumuzda öylesine benzer ki. .
Sonbaharın "terapi etkisi vardır" kesin kanaat getirdim birkez daha. Doğa başlı başına bir ilham kaynağı olmasının yanında psikolojik anlamda insanı son derece rahatlatan bir etkiye sahip bunu birçok kez deneyimledim özellikle Sonbaharın ruhumun derinlerine ulaşacak boyutta bir etkisi olduğunu bugün birkez daha gördüm,yaşadım,edindim. Kuru yapraklar herşeyin gelip geçici olduğunu,yeşil çimenler ise birşeylerin gelip geçerken solup giderken yeni birşeylerin herdaim yüreğimize lutfedildiğini fısıldadı yumuşak bir meltem gibi kulaklarıma. .içimdeki çocuğu mutlu ediyor bu mevsim umutsuzluk ne kelime umut dolduruyor her manzara içime, benliğime. .İnsan bu yoruluyor günleri ayları, aşkları, sevdaları hasreti yürürken saliverin içinizdeki büyümek bilmez muzip çocuğu doğa tutsun elinden sizde bu zihinsel genişlemenin keyfini sürün ballı Kaymaklı ekmek gibi.
Seher Akgül-2017 Sonbahar
YORUMLAR
Psikologlar sizin gibi düşünmüyor. Yani sonbaharın terapi etkisi olduğu konusunda. Kapalı hava insan ruhunu huzursuz eder. Yağmurla o ağırlık biraz olsun hafiflese de güneşin pozitif etkisi kadar insan hareketlerini iyi yönde etkileyen çok az tabiat etkeni vardır. Bu kişiden kişiye değişse de genel olarak böyle kabul ediliyor. Bana kalsa hergün yağmur yağsın. Ama tepemde gezinen bulutları ancak işin içinde şiddetli rüzgar varsa sevebilirim.
Umarım bütün mevsimler sever sizi.
Sevgilerimle.