- 710 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK ORMANI
MUTLULUK ORMANI
Kral Asıksurat yıllarca kullandığı adını değiştirdi ve Kral Güleryüz yaptı. Bunu tüm komşu devletlere duyurdu. O artık mutluluk Ormanının kralı, Kral Güleryüz oldu.
Onlara yaptığın bu iyiliğin maddi bir karşılığı olamaz. Gülmeyen yüzleri güldürdün, mutluluk meşalesi yaktın adeta. Ne büyük işlere imza atıyorsun tebrikler. Tüm hayvanların talihini değiştirdin.
Kötü Niyetli Cadı boş durur mu? Tabi ki de hayır. Bu durumu öğrenince kudurdu, küplere bindi. Mutluluk Ormanına yeni bir büyü yapmayı planladı. Mutluluk Ormanındaki mutlu hayvanlar ya görünmez ya da hareket edemez hale getirecek.
Buna ancak sen engel olabilirsin. Güler yüzlü hayvanların sordukları soruları cevaplarsan, bu ormana yapılacak her türlü büyü ve sihir etki gösteremeyecek. Kolay gelsin küçük matematikçi, büyük kahraman. Bunu da başaracağından eminim.
Güler yüzlü Zebranın sorusu: 17-51-153-………1407 örüntüsünü hangi sayı tamamlamalıdır?
Güler Yüzlü Maymunun sorusu: Hangi sayının yarısının 5 fazlasının 8 eksiği 84’ tür?
Güler yüzlü Filin sorusu: Bir bölme işleminde bölüm 6 bölen 199 ise kalan ile bölümün farkı kaç olur?
Güler yüzlü Devenin sorusu: 736:24=….. işleminin sonucu kaçtır?
Güler Yüzlü Aslanın sorusu: Bir bölme işleminde bölen 17 bölüm 45’tir. Kalan 3 olduğuna göre bölünen kaçtır?
Teşekkürler Cesur Çocuk. Güleryüzlü hayvanların sordukları soruların hepsini doğru cevapladın. Artık Mutluluk Ormanına yapılacak hiçbir büyü tutmayacak. Sayende gülmeyen yüzleri güldü. Mutluluğu tattırdın onlara. Yaptıklarından dolayı sana Mutluluk Kaynağı Onur Belgesi düzenlediler. Ne diyeyim? Hayırlı, uğurlu olsun.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.