- 476 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-9
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-9
BASKIN
Yol tahmin ettiğimizden daha çok engebeliydi, yine de yolculuğumuz yarım saat kadar sürdü köy uzaktan göründüğünde Atıf durmamızı işaret etti. Bir ağacın altına gelerek hepimizi etrafına topladı. Evi uzaktan da olsa görüyorsunuz. Kalmuk bu evde kalıyor. Eğer bu baskında başarılı olmak istiyorsak Ne olursa olsun Kalmuku sağ olarak ele geçirmemiz lazım. Hansa, Büşra siz kapıyı tutacaksınız. Kimse dışarı çıkmaması lazım. Arkadaki ekipten üç dört arkadaş benimle beraber içeri girecek. Geri kalanlar arka tarafı tutacak. Önce ben kapıya kadar gidip Kalmukla görüşmek istediğimi söyleyeceğim işaret ettiğim anda saldırıya geçeceksiniz. Anlaşılmayan bir şey var mı?
Heval Baş komiser_ Atıf sen kendini büyük tehlikeye atıyorsun.
Atıf _ O kadar olacak Bana on tane lahmacun ısmarlarsın ödeşiriz.
Büşra Baş komiser_ Oh be biraz da sana sarsın Heval. Bıktım lahmacun ısmarlamaktan.
Atıf_ hadi bakalım bundan sonrası yayan. Yola koyulalım.
TOPLANTI
Kalmuk_ Sizi hiç beklemiyordum Bay Asserel
Bay Asserel_ son parti malın ödemesini henüz yapmış değilsin Kalmuk. Yeni bir parti silah istedin. Bu şartlarda seninle çalışmamız imkânsız.
Kalmuk_ Merak etmeyin bir daha böyle bir şey olmayacak. Bazı terslikler oldu sizinle irtibatımız kesildi. Para hazır. Oğlum çantayı getirir misin?
Bay Asserel_ Çok geç Kalmuk İmam böyle istiyor onun sözünden çıkamam.
Kalmuk_ Ben bir kalemde altı çizilecek adam değilim.
Bay Asserel_ Bundan sonra yalnızsın. Armin topla adamlarını gidiyoruz.
Kalmuk_ Beni çok arayacaksın ama yanında değil karşında olacağım. Bunu bilesin.
Bay Asserel_ Göreceğiz.
‘’ Lanet olsun dönek piçler intikamım çok acı olacak. En iyisi şimdilik ortadan kaybolmam gerek. Burada fazla oyalanmadan Rusya’daki kardeşimin yanına geçeyim.’’
Atıf_ Biri dışarı çıkıyor saklanın. Vay canına bu Bay Asseel bir taşla iki kuş vuracağız bunları kaçırmayalım. Hansa Baş komiserim arkadaki timle iş birliği yapın.
Hansa Baş komiser_ Tamam bunlar bizde.
Atıf_ Heval Baş komiserim Eve girelim. Vakit geldi.
Atıf’ın şansına baskın çok sessiz ve temiz oldu. Biz sadece Kalmuk için gelmemize karşılık beklediğimizden çok fazlasını aldık. Bay Asserel’den alacağımız bilgilerle hem uyuşturucu hem de silah kaçakçılarına büyük darbe vurmuş olacağız.
Hansa Baş komiser_ Çocuklar Şemdinli’den ayrılmadan önce Kalaycı Musa’ya uğrayalım mı? Bir çorbasını içelim o bize her zaman lazım olacak.
Atıf_ Hay aklınla bin yaşa.
Heval Baş komiser_ Fazla sevinme Atıf iki seneyi unutma.
Büşra Baş komiser_ Hiç merak etme seni sık, sık ziyaret ederiz.
Atıf_ Lahmacunları unutma ziyaretime gelirken.
Büşra Baş komiser_ Obur adam ne olacak.
Şemdinli’ye döndüğümüzde konuklarımızı Hakkâri Asayişe teslim ettik. Bizde ekip halinde otelimize döndük.
Hansa Baş komiser_ Bu akşam burada son gecemiz kızlar. Yarın siz Yüksekova’dan İstanbul’ bende Van Asayişe. Sizi unutmak çok zor olacak.
Heval Baş komiser_ Öyle bir kural mı var. Mektuplaşırız telefonlaşırız.
Büşra Baş komiser_ Ziyaretine geliriz.
Hansa Baş komiser Van Asayişe giderken bizde İstanbul’a Vedalaşırken üçümüzün de gözünden yağmur gibi yaş akıyordu.
Heval Baş komiser uçağın merdivenlerinde arkasını dönüp son defa arkasına baktı. ‘’ Hoşça kal Hazal komiser hakkımı helal ediyorum. Mezarında rahat uyu. Sırrımız sonsuza kadar aramızda kalacak’’.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.