- 605 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sana dair.
Bir şeyleri değiştirebilme hakkı verilse bana bu hakkı senin için kullanırdım.Senin hayatındaki sorunları cözmek için,ne istediysen bu berbat dünyada onları yapabilmek ve yeniden yüzünü güldürebilmek için...Çünkü senin umutsuzlugun benide sürüklüyor uçurum kıyılarına.Senin mutsuzlugun beni giderek yok ediyor.Ne yaşadıysan hissediyorum o an.Ve ozaman aramızdaki mesafeler daha da büyüyor.
Ben kendi derdimi hayal kırıklıgımı bir kenara bıraktım şu son bir kaç gündür.Sadece seni düşünüyorum.İyileşmeni,mutlu olmanı,özgür olmanı diliyorum...
Meğer ne kadar alışmışım ben senin yüzündeki o ufacık tebessüme.ne kadar alışmışım güçlü olduguna yada seni güçlü görmeye.Nekadar alışmışım benliğini hissetmeye..O kocaman kalbinde iğne ucu kadar değerimin olduguna meğer ben ne kadar inanmışım !
Şimdi ne bir tebessümünü bahşediyorsun bana ne de o koca kalbindeki iğne ucu kadarlık değerimi..
Bilmiyorum.Belki boşunadır tüm bu yazdıklarım.Okuyunca eminim hikaye gibi gelecektir sana.Bilirim benim gibi niceleri var tebessümüne hayran..Ben diyemem ki şimdi sana onlardan daha çok seviyorum seni.Tek bir bildigim var o da sevdigim adamların içinde en çok seni sevmiş olmam! En çok senin varlığını ruhumda bu denli hissetmiş ve mutlu olmuş olmam !
Sen yeterki eski neşene geri dön ben hiç üzmem seni.Bir köşede mutlu oldugunu duymak yeter bana ..
Ama işte şimdi mutlu ol..işte şimdi geri dön.tek istedigim şey bu
.Muah.
13.09.2008
09.18
HaZaL.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.