düşünüyorum !
Düşünüyorum,
O,na;
Son sözlerin aklıma takıldı.Bir armağan mı vermek istemiştin?Ruhumda halen izlerini taşıyan o nedensiz silik kelimelerin.Kızgın mısın? Diye sordun.Neden?Niçin?Kırmadan gitseydin.Yüreğime dert etmeseydin.Nedenli sorularla bırakmasaydın.Sen rahatsın anlaşılan, bu kadar gitmeye meraklı bir sevgili.Yalan sevgi,hiç inanmadım.Alaycı ve kırıcı sözlerinle yakıp yıktığın bu gönlüm.
Kaçırdın beni yüreğinden,gülüm derdin ama gülün yapamadın.
Senli bir sevgideydim.Kanatsız kuşlar gibi yaralı bıraktın.Senli sözleri,senli mısraları,senli bakışları özledim.Düşünüyorum!Kendi kendime, belki de ben sevmeyi bilemedim.
Ruhum sarhoş gibi,dudağımdan mısralar dökülüyor.Hasretim senli sözlere.Sensiz her anım hüzünle dolu.
Uzayıp giden yollar,yolculuklar.Bitmeyen tükenmeyen sevda yolları.Elimde kalem yazarken damlalar dökülüyor.Hatırlar mısın?Onlara inciler demiştin.Deli bir sevdanın ayrılığını yaşıyorum.
Yalnızdım,yine yalnızım.Her ne kadar sende olsam da yine de yalnızdım.Bir yerde bir kopukluk vardı,ne olduğunu bilemediğim.Kendime bile söylemekten kaçındığım gerçekler.Nedendir bilmiyorum?Kendime gidiyorum.Ne kadar sen varsan bitiriyorum.Arama beni kayboluyorum,çıktım yüreğinden.Kendi düşlerime gidiyorum.Uzun bir sevda yolu.Belki bulabilirim.Dönüyorum masal evime.Hayallerime.En mutlu olduğum yer.Rahatsız edilmeden sevgimi yaşadığım sonsuzluk.Sevda kentimdeyim.Sensiz.Seni dışarıda bıraktım.Sildim yüreğimden.Sen kendine git,ben de aşk çiçeğime.
Ben bendeyim.Tüm sevgimle özlemlerdeyim.Sevgim sonsuz.Sımsıcak bir sevgi.İçimde sen olmayan,aşk çiçeğim ve ben.
Kırık kalbimle sevgi sahilindeyim.Belki bir gemi yanaşır diye düşünüyorum.Ağlayan bir gökyüzünde gülen yüzümle,gülmeye çalıştığım o kırık tebessümümle.Sen gelme ben giderim yalnızlığımla.Giyindim,kuşandım her zamanki gibi.Ben bendeyim.Ruhumum en gizil yerinde aşk çiçeğimle.
Düşünüyorum! Kendi kendime.
Upuzun mesafeler var.Yalnızlığımla bu sevda şehrimde.Bulabilir miyim? Kaybolmadan.Sevgimi yitirmeden.Senin gelemeyeceğin kadar uzak bir yol.Zaten gelmezsin.Sildim seni.Tüm gücümle yüreğimden.Hep bir mektup yazmamı isterdin.Yazıyorum işte!Hiçbir zaman postaya vermeyeceğim özlem mektubu.Ben bendeyim,aşk çiçeğimle.
Düşünüyorum!Kendi kendime.
Bir çıkar yol bulmalıyım.Sevgiyi bitirmeyen.Sevgime, sevgiyle karşılık verebilen.Yüreğimin bir yerinde kıpır ,kıpır hep buradayım diyen aşk çiçeğimle.Belki de varsın bir yerlerde,ne kadar yok saysam da.Birden bire yok etmek kolay mı bilemiyorum?Ama yok ediyorum.Seni ve senli düşleri.Ben bendeyim. Ara ve bul beni.Bulabilir misin?
Gelmeyen ve gelemeyen sen.Günler oldu,gideli.Sen kendine git ki,ben bende kalayım.Yine sevgiyle dolu olan gönlüm benim olsun.
Dünyam sevgi denizi,ben bendeyim aşk çiçeğimle.
Gel bana sevgime.
…
YORUMLAR
Araya sepiştirilen sitemler,
Sen olsan da yalnızdım,
Seni bitiriyorum,
Çıktım yüreğinden,
Arama beni, bulamazsın,
Seni yok ediyorum,
Kaçırdın beni yüreğinden
...
Bitmiş artık külü bile kalmadı diyecekken...
Öyle bi final ki;
her şeyi başa saran, insana sevgi aşka dönüşmüşse bitti denilen yerde Her şeyin yeni yeni başladığını
Düşündürecek bi son...
Gel bana, sevgime...
Bu yüreğin sağlıktan Önce O'na ihtiyacı var demek ki 😊 onu kendinde ara demiş Mevlana... Ara belki bulursun.