- 655 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Diskotek Adnan
Düşünün, bir insan Müslüman’ım diyor ve İslam’ın bütün temel esaslarına mugayir davranışları çekinmeden, utanmadan, hayasızca sergilemeye devam ediyor..!
Gelirleri nereden temin edilirse edilsin, gücü hangi odaktan alırsa alsın, yaslandığı yerin İslam karşıtı olduğu mahfillerden beslendiği muhakkak, muhakkak diyorum, çünkü; İslam’la bağdaşmayan, Müslümanca yaşanmayan her görüntünün arkasında İslamı tahkir ve tekfir etmek isteyenlerin oltasında ciyak ciyak havlayanların sesleri elbette Müslümanı rahatsız eder bu aleni görüntü karşısında da tesbitlerini Müslüman müslümanca ortaya koyar..
’Müslüman mahallesinde salyangoz satmak’ gerçek manada İslamla şereflenen insanların mesleği olamaz, olsa olsa İslami kisveye bürünüp, kötü ameller ve emellere arsızca sarılan münafıkların meslekleridir..
Bu Ülkenin kahir çoğunluğu madem Müslümandır, mahallemizde, kasabamızda, beldemizde hatta vatanımızda salyangoz satmak isteyenlere karşı sessiz kalmamız beklenemez, istenemez..!
Ülkemde Müslümana ve dolayısıyla İslama karşı donatılmış, organize edilmiş, kandırılmış bir piyonun sergilediği mesnetsiz, uygunsuz, aşağılayıcı davranışların klişe ismi Adnan Oktar (Harun Yahya), nam-ı diğer Cenabet Adnan, şehvetperest Adnan, şaşaaperest Adnan, Diskotek Adnan, Yobaz Adnan, ’kadın taciri Adnan’, siyonist figüranı Adnan...daha çok ünvanları bu meczuba yakıştırma hakkına bir müslüman olarak sahib olduğuma kimse itiraz edemez, itiraz edecekleri de karşımda belgeleriyle ortaya koymaya ve mübarezeye davet ettiğimi beyan ederim..
Adnan Oktar denilen meczubun araştırılması, dinimizin ülkemizdeki koruma, kollama yetkisine haiz Diyanet İşleri Başkanlığı’nın Adnan Oktar’ın A9 tv kanalındaki söylemleri ve programları, İslam adına sarf ettiği sözleri, İslamın içinde varmış gibi açık-saçık kadınlarla yaptığı din ve aile yapımıza ters düşen edepsiz görüntüleri, Müslümanca davrandığını zannettiği halleri tamamıyla Diyanet İşlerinin Fetva kurulunu ilgilendiren ve bu hususta bizlere konuyla ilgili resmi açıklaması beklenilen önemli bir görevidir.
Diyanet İşleri Başkanlığı’nı Adnan Oktar (Harun Yahya) denilen kişinin İslam adına, Müslümanları inciten görüntüleri ve söylemlerini acilen süzgeçten geçirmeye, yanlışlarına dur demeye,davet ediyorum..
Selam ve dua ile..
YORUMLAR
Merhaba Taha Bey, öncelikle ülkemizde yaşanan olumsuzluklardan daha açık deyişle çıbanlaşmış sorunlardan bir musibete neşter vuruyorsunuz özgün yazınızla.
Hani denir ya "deveye demişler boynu eğri", yanıtlamış deve ,"nerem düzgün ki," Ülkemde hangi kurum düzgün çalışıyor! İt ayağı kurt ayağına karıştı iyice.
Anlamış değilim. Bu ülke saman ithal eder duruma geldi. Akşamdan sabaha müfredat değiştiriliyor neredeyse. Ne yazık ki, güzel örnekler çok az bu güzel ülkede.
İnşallah sonumuz hayır olur.
Emeğe ve sanata saygımla...
Taha Yasin Gülbeyaz
İnşaallah herşey hayra doğru yol alır, ülkemiz üzerindeki karabulutlar tez zamanda iyi gidişata dönüşür..
dua ile..
Bu adamın Harun Yahya müstear ismi ile İslamiyet hakkında 400 adet kitabı var. Kendisinin yazıp yazmadığı da şüpheli aslında... Şizofreni hastası olduğu da iddia ediliyor... Sizin de belirttiğiniz gibi neden hâla kimseler müdahale etmiyor bu adama onu da anlamak zor. Bunlara müdahale etmeyecek ise Diyanet İşleri Başkanlığı daha ne yapacak...
Taha Yasin Gülbeyaz
bende onu soruyorum Adnan Oktar denilen meczubun dokunulmazlığı mı var?
dua ile...
Hadi Adnan Oktar aleni yapıyor peki örtülü ahlaksızlık yapan vakıf yurtlarındaki çocuk tacizcisi, müslüman görünümlü şerefsizlere ne demeli.. "Bir defadan bir şey olmaz" mı demeli...
Bence her Müslüman veya farklı inançtan da olsa her dindar ahlaklı olur düşüncesi kesinlikle yanlıştır.. Birde şu var ki kimin inancını neye göre tespit etmeliyiz. AHLAKSIZLIĞIN DİNİ OLMAZ... İnsanlar önce ahlaklı olmayı öğrensinler
Dilek USTA tarafından 11/12/2017 4:48:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Taha Yasin Gülbeyaz
varlığını varsayıyorum..
Bir yanlış Bin yanlışa ulaşmama gayreti taşımalıyız diye düşünüyorum..
Ahlaklı olmalıyız düşüncesi neden yanlış olsun? İnsanlığın en değerli süsü elbetteki ahlaktır, iffettir, şefkattir..!
Kalpleri bilen Allah, ancak söylemleri ve görüntüleriyle bize ulaşan her insan hakkındaki bilgilerde bilmemiz gerekenlerdir..
Evet tüm insanlığa gerekli olan tek düstur ahlaklı olmaktır, katılıyorum size..
dua ile..