Şükür ve Bayram...
Selam Olsun Güzel İnsanlara...
Dün televizyonda bir yazar’ aslında üzülmeli Ramazan bittiği için insan’ diyor.Biraz daha fazla görüştük,hal hatır sorduk yardım yaptık açlığı anladık,dünyayı düşündük ve garibanları kendi halkımızı, diyor...Bayramdan sonra her şeyi unutacağız yıllardan beri olduğu gibi...Bu sene ne acıdır ki saygı da yoktu pek ülkemizde, dedi...Katılmamak mümkün mü, keşke ramazan da yemeksiz hava sahası kampanyası başlatılsaydı..Hani kendimden değilde zorla tutan bir çok küçük büyük insan gördüm onlar için bu düşünülmeliydi...Ne olursa olsun ezanların dile değişik sürur verdiği ramazan bizim için çok değerliydi.Medya dine zarar veriyor diyenlere de bbir cevap aslında bu...Belki Ticari kaygı ,belki farklı bir neden ama yapılan bütün iftar ve sahur programları Peygamberimizi,Dinimizi ve Rabbimizi daha iyi anlamamızı sağladı..Milletin önemini, cemaat anlayışının(cemaatten kastım bir olmak birlikte olmak çoluk çocuk camiye gitmek) topluma ne kadar değer kattığını ortaya koydu..Ney dinledik eskiyi düşünüp de,Hacivat Karagöz izledik sessiz sessiz gülüp de,Teravih kıldık boynumuzu büküp de...Ve dünya bu kadar düşünceli ve bu kadar zor duruma düşmüşken biz bayram yapıyoruz...Dün aç kalmak farzdı bugün haram....Soralım kendimize:fakirlere bir şeyler vermek için yarışmadık mı,zekatları hesap için kaleme kağıda uzanmadık mı,maddi durumu yetersiz olanlar keşke verebilseydik diye hayıflanmadı mı,Bayram alışverişi diye çocukları sevindirmedik mi ??? Türkiye’deki İslamiyet olmasa Türkü,Lazı,Kürdü,Çerkezi nasıl böyle bir paydada buluşabilirdi...Katılırsınız veya katılmazsınız:Şükürler olsun ki Bu vatandayım,Şükürler olsunki Müslümanım,Şükürler olsunki Halifelerimizden kalan Cumhuriyetin çocuğuyum...
Güzel Rabbimin
Güzel Ayının
Güzel Bayramı
Yurdumun Güzel insanlarına Hayırlı olsun....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.