Eskiler, " Korkudan dizlerimin bağı çözüldü. " derler.
"KENDİNİ SEVMEZSEN GİDEREK ÖNE DOĞRU EĞİLMEYE BAŞLARSIN...
Diğer bir omurga eğriliği ise sevgi alanımızın kapalı olmasından kaynaklanır. Kendimizi sevmediğimiz zaman dördüncü manyetik alanımızı ( kalp ) bloke ederiz ve böylece öne doğru kamburlaşırız. Sevgi enerjisi ihtiyacında olduğumuz bu şekilde kolaylıkla anlaşılır. Ön göğüs boşluğundaki çukurluk ve omuzların öne doğru eğik olması tipiktir. Çocuklarda ve ileri yaşlarda görülebilen kamburlaşmanın gerçek sebebi budur. Çocukların dik durabilmeleri için evrensel sevgi frekansıyla bütünleşmeleri ve bu frekanstan kopmamaları gerekir. Yani öncelikle kendilerini sevmeleri önkoşuldur. Ruhsal alanıyla bağlantıda olan kişilerde kamburlaşma olmaz. Bu durumun en ileri versiyonu, özellikle ileri yaşlarda bambu kamışı gibi eğilmiş bir görüntü veren " Ankilozan Spondolit " hastalığıdır. Bu hastaların zamanla öne doğru eğrilmeleri, ihtiyaç duyduğu evrensel sevgiyi alamamalarından kaynaklanır.
Başkasının sorumluluğunu aşırı yüklendiğiniz zaman bel ve kalçalara aşırı yük biner. Günlük hayatta yaşadığımız endişeler bel bölgesine yansır. Bu da bel ağrılarına veya bel hastalıklarına ( Lws Diskalherniasyon, Stenoz, Artrit, Artroz gibi ) neden olur.
İlgili omurgalar duygusal çatışmalar nedeniyle bloke olduklarından evrensel enerjiyle yeterince beslenemezler. Bu nedenle bu bölgelerde aşırı kas spazmı gelişir. Gerilim ve stresler hayatımızın parçası olur ve omurgalar gitgide beslenemez hale gelir. Zamanla bölgedeki oluşumlarda ( kemik, kıkırdak vs..) anatomik değişiklikler olur. Sonuçta en ufak bir ağırlık ya da ters bir pozisyon bile fıtık veya omurga kaymalarına neden olabilir. " Nasıl oluyor da duygular fıtık sebebi oluyor ? " diye sorarsanız, cevabı budur.
Sempatik uyarıma bağlı olarak gelişen kalsiyum, magnezyum ihtiyaçları da buralardaki kemiklerden yoğun olarak karşılanır. Zamanla osteoporoz gelişir. Endişeler, kaygılar, hedeflerini gerçekleştirememe korkusu dizlerde ağrı ve sıkıntılara yol açar. Eskiler, " Korkudan dizlerimin bağı çözüldü. " derler. Doğrudur, endişe ve korkular dizlerle rezonansa girer. İlgili duygusal çatışma düzeldiğinde dizler sağlıklı beslenmeye ve kendini onarmaya başlar...ALINTIDIR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.