- 1422 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
öğretmen
ÖĞRETMEN
Öğretmen, Hakkın emirlerini öğreterek insan yetiştirendir. Çocuklarımıza şekil verir geleceğimizi hazırlar.Bu sebeple öğretmenin maneviyatı yüksek olmalıdır. Büyük Atatürk’e "milletvekillerinin maaşları ne olsun?" Diye sorulduğunda öğretmen maaşı kadar olsun." Diye cevap vererek öğretmenin maddi ve manevi olarak ne kadar önemli olduğuna işaret etmiştir.
Bu gün bu kadar sıkıntıların arasında kıvranırken öğretmen, birde gereksiz ve lüzumsuz olarak "öğrenci öğretmene not verecekmiş!" Öğretmeni öğrencinin karşısında küçük düşürmeyin.Bunu yapmaya hakkınız yok.
Önce kanun ve yönetmenlikleri en iyi şekilde düzenleyerek eğitimde istikrarı sağlayın.
Milli Eğitim Ordusunda yıllarca komutanlık yapmış yüzlerce komutanlardan birisi olan Sayın Zelkif Terzinin yüreğinden bir ses çıkıyor.Ona kulak ver:
"Sayin Bakan.Yeniden değiştirmek zorunda kaldiğiniz ve üzerinde yeterli çalişma yapmadan kamuya açiklaďiğiniz bu çalişmanizi derhal geri çekmelisin.Çünkü öncekinden daha iyi olmadiği gibi eğitimde adaletsizliği ve karmaşayi arttiracak ve veli ve öğrenciyi çatişmaya sürukleyebilecektir.Nasil olsa tekrar değiştirmek durumunda kalacaksiniz.Bu yıl da eski sistemi yeniden yürürlüğe sokun.Gelecek yil da akli selim icinde yeni ve doğru sistemi bulup uygulayin.İnaniyorum ki bu sekli sayin CUMHURBAŞKANI da begenmemiştir.Aklin yolu birdir tüm paydaşlarin görüşleriyle..Saygıyla."
Canabı Allah Hepimizin yardımcısı olsun.
Ben yazıyı kaleme aldığımda yeni Milli Eğitim Bakanı daha göreve başlamamıştı.Tepkiler çoğalınca öğrencinin öğretmene not veren incitici davranışı iptal etti. Kendisini kutluyorum.Yeni kararlarla Milli Eğitimde başarılı çalışmalar yapacağını umut ediyorum.
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Merhaba saygıdeğer kalem dost Yusuf Bey, özgün yazınız ve fikirlerinize harfiyen katıldığımı belirtmek isterim.
Fakat şu gerçeği de anımsatsam bilmem ne dersiniz. Ülkeyi yönetmeye çalışanlar göreve gelmek için Sam Amca'dan hicazet aldıkça yani devletimiz tam bağımsız olmadıkça bu işler düzelmez.
Emeğe ve sanata saygımla...