- 572 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TURNALARA ELVEDA ŞİİRİMİZDE
Ben hala şiirlerimde turnalara görev veriyorum.Belki turnalar da onlara şiirimde yer verdiğim için çok seviniyorlar. Turnalar sevgiliye mektup götürür getirirler büyük bir sevinç içinde eski vadilerden akıp giden şiirimde. Ama bu gidiş geliş ne zamana kadar sürecek.Bununda sonu geldi sanırım. Hata geçti bile . Ne dersiniz kıymetli arkadaşlar? Haklı değil miyim söylediklerimden?
Ama yanlış yaptığımın farkındayım.Çünkü mektupları turnalar artık götürmüyor. Bu çok önemli işi e postalar çok hızlı yapıyor. Saniyeler içinde dünyanın öbür ucunda olan sevgiliye sıcağı sıcağına yetiştiriyor mektupları.
Turnaların kanat seslerini işitiyorum şiirlerimde ama okuyucu işitiyor mu acaba ?
Süzülüp gidişleri gözlerimin önünde gitmiyor ben şiir yazarken.İstiyorum ki şiirimde sevgililere hep mektup götürüp getirsinler.
Ben onları çok seviyorum. İstiyorum ki hep şiirimde olsunlar. Ama zalim teknoloji onları şiirimizden alıp götürdü.
Bir daha da bize getirmeyecek geri. Bunu iyi biliyorum.
Buna çok mu çok üzülüyorum. Ama yapılacak bir şey yok. Biz de teknolojiye boyun eğeceğiz herkes gibi. Artık turnaları değil e postaların ruhsuz halini işleyeceğiz şiirlerimizde ne yazık ki.
İrfan GÖRGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.