olaylarşarkısı
tamam delilik bir giz taşımıyorsa, saatleri ileri alalım. isminde ’a’ harifi yoksa tamam lades tutalım. kim kimin eline tutuşturacak bakalım hayatı. merak ettim de, sormam gerek, göbek kordonunu neden yanında taşıyorsun. annen ile bir alakası olmalı. bir de şu, sırtındaki gri hırka, üstünden hiç çıkarmıyorsun. baban. bunun da baban ile bir alakası olabilir.
tamam, delilik giz taşımıyor. ve saatleri ileri almak çok bencilce. ayrıca o göbek kordonu değil. ölen bir filin hortumu. neden yanımda taşıdığımı sakın sorma. hırkayı hiç karıştırma. ve ismimde ’A’ harfi var. ama sen hiç duymuyorsun.
bir fil mi. tamam, tamam . uzatmıyorum konuyu. elimi uzatıyorum. tutsana! beni şair yaptığın için sana minnettarım. sen olmasaydın muhafazakar bir katil olarak kalacaktım. şimdi kafam daha meşru ilimlere basıyor.
benim görüntülerimi sarsıyorsun. Lütfen yolumda durma. Dopiyes takımımı giyip işe gideceğim. evraklar evraklar evraklar. klasörler, dosyalar, dosyalar dosyalar.
tamam kes. içimi kararttın.
hayat bu.
hayat diyorsun. hayatının şiirini yazamayan bir sürü şair var etrafta. belki bir hayatları da yok. hayat diyorsun. oksijen, bir kaç arkadaş, biraz aşk, iş güç ve güzel bir evle kapanan bir konu mu bu.. hayat diyorsun.
romantizminin çukurlarıyla uğraşmayacağım bugün.
_____