- 396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-7
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-7
Apartmandan çıktığımız anda Hatice’nin yüzü bembeyaz kesildi. Geldiler, buldular beni diyebildi. Başımı çevirince apartmanın köşesinden bize doğru gelen iki, üç adamla bir kadını gördüm. Bizi görünce ‘’ İşte orada bizim kaltak’’ Yanımıza hızla gelip Hatice’ye saldırmaya kalktılar. Burada Leyla Komiser hemen araya girdi.
Leyla Komiser_ Polis durun bakalım ne oluyor burada? Siz kimsiniz?
Hatice_ Babam Komiserim. Bu da annem
Leyla Komiser_ Şimdi anlaşıldı yani paracıklarını buldular yani. Sizi aAsayış şubeye çekip bir ifadenizi alalım ondan sonra evinize gidersiniz. Ha bu arada Hatice biraz bize misafir olacak. Sen misin babası adın ne?
‘’ Adım Cumali Komiserim.’’
Leyla Komiser_ Bak Cumali efendi bazı şeyler duydum doğruysa halin yaman. Elimden seni kimse alamaz.
Cumali Efendi_ Haşa Komiserim yok öyle bir şey.
Hatice_ Neden yalan söylüyorsun baba sen değil misin Ruşen Amcayla evleneceksin diyen.
Leyla Komiser_ Senin adın ne Kadın?
‘’ Hayriye Komiserim.
Leyla Komiser_ Bana bak Hayriye Hanım eğer bu kıza her hangi bir konuda en ufak bir duyum alırsam ailece hepinizi içeri tıkarım. Kaybolun gözümün önünden hadi.
Mustafa_ Valla komiserim bir anda yok oldular.
Leyla Komiser_ Hatice sana bir şey yapmaya kalkarlarsa hemen beni haberdar edin. Öbür konu için Asayişe gideceğiz.
Öğlene doğru Asayiş Şubeden içeri girdik. Bizi hemen Sedat Amirin yanına çıkardı
Leyla Komiser_ Geldik amirim işte kızımız Hatice
Sedat Amir_ Hoş geldiniz çocuklar. Sorunun ilk bölümünü hallederiz de bizim için önemli olan ikinci kısmı. Kadın tacirleri. Onların eline nasıl düştün. Nasıl kurtuldun.
Hatice_ Amirim Aksaray’da ablam oturuyor. O beni anlar ona gideyim dedim. Gece yolumu şaşırmışım. Dolanırken bir kadın çıktı. Ne aradığımı sordu. Bende anlattım. Bana gece, gece bulamazsın bu gece bende kal yarın ararsın. Bende Denize düşenin yılana sarılması gibi kadının teklifini kabul ettim. Meğerse kadın taciriymişler
Sedat Amir_ Peki onların elinden nasıl kurtuldun kızım?
Hatice_ İçerden bir abla kurtardı. Biz kaçamadık ama sen kaç kurtul dedi bana.
Sedat Amir_ Bana murat Baş komiseri bulun Baskına çıkılacak.
Yanımıza Hatice’yi de alarak yola çıktık. Fazla aramamıza gerek kalmadı Hatice akıllı bir kız bizi hiç dolaştırmadan doğru randevu evinin bulunduğu yere götürdü. Baskını çok çabuk gerçekleştirdik. Sekiz hayat kadınıyla randevu evini işleten kadını Asayiş Şubeye getirdik. Hepsini gözaltına aldık. Hatice hemen kendine yardım eden hayat kadınını bize gösterdi.
Sedat Amir_ Bu kıza sen mi yardım ettin.
‘’ Evet Amirim ben yardım ettim.’’
Sedat Amir_ Senin adın ne?
‘’ Zuhal Amirim’’
Sedat Amir_ Kızım buralarda kendinizi bu bataklıkta harcıyorsunuz?
Zuhal_ Amirim bizim hayatımız kaydı bu kızcazın kurtulmasını istedim. Artık zaten buradan çıksak ta beni yaşatmazlar.
Sedat Amir_ Kim yaşatmaz seni?
Zuhal_ Gâvur Kemal sahip olduğu randevu evlerinden sadece biri kim bilir daha kaç tane var.
Sedat Amir_ Duyuyorsun değil mi Murat bu iş senin. Onların canına oku.
Murat Baş komiser_ Emredersiniz Amirim.
Leyla Komiser yanımıza geldi bize bir şeyler ikram etti. Leyla Komiser’’ Sağ ol Mustafa Beni aramakla çok doğru bir şey yaptın Hem Hatice’nin hayatını kurtardın hem de denizde bir damlada olsa pislikleri temizledik. Artık bizim sokağın köşesindeki kafede bana bir bardak çay ısmarlarsın.
Mustafa_ Ne demek Komiserim ne zaman isterseniz.
Leyla Komiser_ Bu akşam iş çıkışı uygun mu?
Mustafa_ Tamam sizi buradan mı alayım, yoksa kafede mi bekleyeyim?
Leyla Komiser_ Kafede bekle ben gelirim.
Mustafa_ Peki Hatice ne olacak?
Leyla Komiser_ Sen onu merak etme biraz daha işimiz var sonra anne babasına teslim edeceğiz ama ben hep tepelerinde olacağım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.