- 510 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ADLİYE KORİDORLARIN DA DELİRDİM!...8
Muhtar azalar yeminli bilirkişiler devletin memuru daha ne istiyorsunuz ALLAH’TAN.
Nereden mi biliyorum?
Kanun adına kahpelik şirketlerin de mülkiyetimin temizliğini gördüm de oradan biliyorum.
Kancıklık holdinglerin de tam otomatik şerefsizlik makinelerin da doğruluk adına beyaz kâğıtların üstü kirletilip şerefsiz eller de kalemler de temizleniyor.
Efendim buyrukçuların uşakları temizliyor.
Yahu dinimiz de mülkiyet sorumluluğu var ya ALLAH razı olsun geberesicelerden.
Gelin, gelin!
Temizlenmek isteyenler gelin kancıkların sayesin de ben temizlendim bakın mal mülk sorumluluğu taşımıyorum, parasını verdiğim halde mülkiyetim miras oldu.
Sırtım da servet yüküm yok ALLAH’A şükürler olsun.
Temizlenmek güzel şey değil mi?
Keşke birde geçmişlerini temizleye bilselerdi.
Bildiğim kirlerini Kızılırmak, Sakarya nehirleri temizlemez.
Okyanuslara koysam pisliklerini ıslamaz.
Neeeeetçeeeeen beeeee gardaş neeeeetçeeeeen!
Ne dediniz efendim? Aaaaa!
Çok seviyorum şerefsizleri reklamlarını yapıyorum komşuyuz şurada.
Her türlü temizlik maddeleri mevcut ne demek, ne demek amme hizmeti?
Televizyonlara, radyolara, gazetelere, dergilere verseler reklam için milyarlar isterler.
Yazık değil mi? Şerefsizlere!
Ben hizmetten yanayım sizi bilmem!...
Edepsiz pazarcı sermayesini hayâsını satar.
Helal yerine haram lokmayı katar.
Komşu kıymetini bilmeyen haram zadelik yapar.
Hileciler kur-an’dan gelen emri neyler.
Tasanız olmasın deliler alçaklar gibi şeytanca düşünmeyi beceremez.
Kimsenin hakkını yemeyi bilmezler.
Kanunlardan da çekinmezler içlerinden gelen düşünceyi olduğu gibi söylerler.
Böyle olunca kancıkların talihi delilere göre az değil de hiç yoktur.
Şerefsizler akıl yularına bağlı kalmak zorundalar.
Delilik unvanları olmadığı için şerefli görünmek için ikiyüzlü düzenbaz şeytanca düşünüp onun bunun aleyhin de konuşup Müslüman görünmek zorundalar.
Kolay kazanılan alçaklık unvanı almak için de büyük uğraş emek istemez.
Yapmış olduğun her şey kanuna uygun olacak ki kanunda seni suçlamayacak.
Eeeee! Kolay mı sanıyorsunuz bunları başarmak?
Gerisini de siz söyleyin.
Artık utanmakla hiçbir gerçeğe varılmıyor, hilenin adına doğruluk deniyor.
Sonra ALLAH kerim derken bu dünya da gerçekler kayboluyor nedense?
Hiç şüphem yok kiölüm haktır. Varlığın canın ise kıymetini bedendeyken bilmektir.
Alçaklara göre uslu olmak önüne koyulanı yiyeceksin.
Başka şey istemeyeceksin biri yanağına tokat vurdu mu öbürünü çevireceksin.
Ooooohhhaaaaa! Oha!
Dünküler bizi çevire, çevire bu hale geldik.
Alçaklığınızın karşısın da söylediğim kötü küfürlü sözler bana aitse bile sorumlusu kim?
Ceza hükmünün vebalinden kim sorumlu?
Bir başka gerçek daha ağlamasını bilenlerin önlerine atılan paylar en büyüğünden olurken utanıp ağlamasını bilmeyenlerin önüne en küçük kırıntılar bile koyulmuyor.
Hakkıysa bile en küçüğünü alçak namussuzlar paylarına düşenleri dahi vermiyorlar.
İşte böylece de şerefsizler kanunların kural sistemlerini değiştiriyor.
Lütfen baylar bayanlar lütfen!...
Meclis meydanların da haktır sereriz postumuzu.
Kur-an’ı kerim yolundan döndürmedik eşimizi dostumuzu.
Ölmeden kara toprakla örteriz üstümüzü.
Dünya hanın da bedenimizi çürütmeyiz!
BİRİNCİ PERDENİN SONU
İKİNCİ PERDE
Nerden bileyim şerefsizlik, kahpelik alçaklık tezgâhların da yıllar önceden dokunduğunuzu?
Sonra da kimileriniz köyü yönetmeye talip oldu.
Boyumca kilomca komşuluğunuza layık olmaya uğraştım ulan kancıklar İslam ahlakı dışında şeytani inancımı mı gördünüz?
Muhtar, muhtar azalar bilirkişiler geçmişinizin örtüsünü kaldırın da altına bakın neler var neler yok, yok diye bir şey yok dimi?
Peki, ama gelecekte ki yarınlarda ki!
Onlar da bozuk düzen dolaplarına binip sesini çıkarmadan dönen dolaplara binip ömründe rahata ahrete cennete gitmek için en güzel selamet yolu diye bu bozuk insanlık dışı yolları mı seçecekler?
Sayın baylar bayanlar!...
Bunlar doğrulukla işleri olmamış ağaları buyurdu uşakları yerine getirdi ezber bozmadılar.
Nasıl olsa bu akıl yoksunu zavallı demeyin.
Bazen başımın nöbetçileri yerini terk ediyorsa da sonra yine de nöbet yerine geliyorlar.
Şu anda nöbet yerindeler bakın.
Tevrat’ta “bir ayette şöyle buyuruyor; iyilik eden kurtuluş (selamet) biçer.
Aynı konu da!
İncil derki; kötülük eden pişmanlık biçer.
KUR-AN’I KERİM de derki; kötülük işleyen kötülükle cezalandırılır.
Hadi afiyet olsun buradan yiyin şimdi bizim soframız biraz yoksuldur etlisi tatlısı olmaz ama.
Nöbetçiler yerinde miymiş?
Peki, öyleyse ey komşu maskaraları pis kirli kalbinizde ki kin nefretlerinizi doyurdunuz mu?
Gerçek meydanın da alçaklığınızı seçerken yalancı ikiyüzlülüğünüz dışınıza uymayan içyüzünüzü örten münafıklığınızı da kabul ediyor mu?
Bu sorulara siz cevap vermeseniz de olur seyirci veriyor.
Sınıfınızı geçeceksiniz kurtarma savunmanızı çok iyi yapın, çünkü komşuluk dersiniz “sıfır” puan.
Dininde ki adaletten ayrı yaşayanlara bir yerde görev verirsen sonu böyle hüsran olur.
Sayın baylar bayanlar!
Kafese koyulan papağan kendine öğretileni söyler ve tekrarlar değil mi?
Bunlar da öyle işte!
Hiçbir fikir çözüm üretme yetkisine sahip değildirler.
Öyle değil mi?
Kancıklığa esir olanların papağanın yaptığı görevden başka ne yapma görevi olur ki.
Konuşan hayvana yetki verirsen sonu budur işte.
Papağan da konuşan hayvan değil mi?
O hayvan olduğu için hayvan da insanın hayvanlığına özenmesi düşünülebilir şey değildir.
Şu kanun denen yaşamı namuslu ellere ve doğru beyinlere teslim etmesini öğrene bilsek bu sözleri söyleme mahkûm olmazdım.
Kanun yetki kim bunlar kim?
HZ.MEVLANA bakın ne diyor; “kalem bir gaddarın elinde oldu mu şüphe yok Mansur dara çekilir”
Neeeeetçeeeeen beeeee gardaş neeeeetçeeeeen!
Çakallar akıllıydınız ya sıra sattığınız komşunuza gelince sözün sırasın da neden susuyorsunuz?
Egemen sınıflar bir ellerine alırlar gökyüzünü kanunu şeriat kanunu savunurken diğer ellerine kahpeliği alır medeni kanunu diye yalancılık yalakalığı.
Bir gün gelecek o şeriat kanunları önümüze gelecek hüküm edecek, o zaman vay birilerinin haline!
Ezilen sınıfı ezen sınıf egemenliği altına almaya uğraşırken aynı sınıfın uşaklarını kullanırlar.
Ve kanunsuzların kuvvetler dengesi servetine ve yumruğuna güvenin malı mülkü geçen sözü olur.
Kapımda ki köpeğin önüne yiyecekler koyuyorum oda görevini iyi yapıyor.
Anlıyor musunuz?
Anlayın, anlayın hem de çok iyi anlayın ama dikkatli olun anlayışsızların kanun adına cezalarına çarpmayın.
Şeref hainleri ömür yiyen vampirler ALLAH dünyayı böyle olsun diye mi yarattı.
Beynimin terörü esiyor işte böyle!
Yıllardır camiye gidiyorsunuz Müslüman görünme bahanesiyle fırıldak gibi de dönüyorsunuz ne haber?
Cami cemiyetlerini pislettiniz kanunları kirlettiniz, hocaların yaptığı vaazlardan ne pay aldınız?
Almış olduğunuz nasihatler rezilliğinizi ortaya döküyor memnun oluyor musunuz deyyuslar?
Şerefsizlik yolunu saadet ve selamet yolu diye yürüyorsunuz.
Adına fani denen dünya hanına geldim yaşadım gördüm söylerim yazdım.
Hatam varsa siz halk olarak söyleyin!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.