- 833 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Seni seviyorum
bir kış sabahı...
Sabahın gözlerini yeni açmaya başladığı zamanlardı
Perdeyi aralayıp buğulu pencereden dışarıya bakmaya yeltendiğimde
Yüreğimle birlikte dışarıya da yağmıştı akşam ki kar...
Sevincim kursağımda kalmıştı kardan adamlar yapmayacak, kar topu oynamayacak ve karın üstüne ismimiz bir daha yanyana yazılmayacak fikri beynime şimşek gibi düştü. Afallayıp toparlanmam zaman alacak biliyorum.
En soğuk karları bile eritecek bir yangın var sol yanımda bütün odayı hüzünle isitip akıttığım gözyaşlarımı buharlaştıran.
Dışarıya kar yağmıştı ve sen yoktun. Yok olduğun gibi de bütün sevinçlerimi, mutluluk hayallerimi de beraberinde götürmüştün. Dışarıya kar yağmış, yüreğime şehrime hücrelerime yokluğun, sensizliğin sessizliği.
Adım başı kör laflara gebe oluyorum.
Sokağın başındaki bakkalda ekmek yerine seni istedim dalgılık işte. Allahtan ki beni tanıyor yoksa bir ton dayak da ondan yerdim bu sabah. Geceden sabaha yokluğundan dayak yediğim gibi.
Eski taş duvarlı bir avlunun önünde rastladım eski dostun çomara
O da seni merak etmiş, seni sordu bilmiyorum dedim. Bi süre beni kokladı üzerime sinen kokundan almak ister gibi... hoştt dedim sen geldin aklıma.
Oysa ben hiç bir zaman sana pıst bile demedim.
Şimdi hiç bir sabah çay içmiyorum.
Sen olmayınca çayın şekeri eksik kalıyor
Bilirsin beni
Çayı şekersiz
Seni de sensiz sevmem.
Şimdi mor menekşeler açmış soğuktan avuçumun içlerine
Dört yapraklı olmasa da yoncalar
Ve papatyalar hiç bir zaman seviyorum da çıkmazsa
Seni seviyorum...
YORUMLAR
"YokIuğun, eIinin, kökünün, soIuğunun değdiği herşeyi dünyanın en değerIi hazinesi gibi sakIayan, bu yarı deIi, bu hayattan kopuk ruhum. Kapat gözIerini ve bana bak. Ben diye ne varsa gördüğün, işte o senin yokIuğun...
Kabul ettim, hayata başladığın yerde benim kalbimdesin..."
Duvarıma yıllar önce yazdığım ve kime ait olduğunu bilmediğim bir kaç cümle yazınızın ruhunu yansıttığını düşündüğüm...
Samimi duygu ile yazılan herşey daha Bi anlamlanıyor; doğru kelimeleri biraraya getirmekten ziyade hissiyatı doğru aktarabilme becerisini sizde yoğun ve anlamlı buluyorum.
Daha nice paylaşımlara
Saygılarımla ve dostlukla