ERKENCİ AŞK
Bu akşam biraz daha yağmurlu be güzelim.Bazen kandırmaca mı oluyor diye düşündüğümde bu düşüncemin bedenimden olmasa bile ruhumdan yıkanması için yağmur iyi ki yağıyor diye düşünüyorum.
Hiç bi şeyden şikayetçi değilim,senin erkenci komşu teyzenin iğne gibi sivri bakışları içimi delmese..Bu sabah biraz daha erken kalktım.Malum yollar bozuk.Bizim ordan evinizin oraya gelmek yarım saat erken kalkmama sebep oluyorken artık daha erken kalkmak zorundayım.Bu yaptığımı kimse bilmiyor,bazen kendim bile kendi kendime itiraf etmekte zorlandığım bu olayı düşünsene birilerine anlatsam nasıl da dalga geçerlerdi kimbilir?’vayy be ne aşkmış’ diyip belki de bütün gün kafamı ağrıtacaklardı.Oysa benim sana duyduğum platonik aşkların beyazlığından daha beyaz,karşılıksız aşkların saflığından yapılmış bi madde gibi olduğundan,sen bile duysan bu aşkı kirletebilirsin.Kendi kendime yaşamanın keyfini yaşıyorum.o erken vakitlerde seni çalıştığın iş yerine bırakacak olmanın heyecanı bi kat daha doluyor içime.Çöp bidonlarının yan taraflarında yatan köpeklerin o tatlı uykularını kıskansam da,benim bu sabah erken kalkmamın sebebi var.Onlar beni kıskansın.Hem de senin kadar güzel bir sebep.Bu güzellik öylesine bulaşıcı ki,benim koca dünyamı da güzelleştiriyor.Sabah evden çıkışında o süzülen bedeninin arkasından seni seyretmek,senin haberin olmasa da seni güvenle çalıştığın yere bırakmak....Biliyor musun kendi kendimle gurur duyuyorum.Bu yaptığım en güzel iş,o günün anlamını artırıyor.O günümün bir diğer anlamı da ertesi günün sabahını beklemek oluyor.Yine seni bırakacak olmam.O gece başlıyor bendeki heyecan.Aslında bunun delilik denilecek kadar abarttığımın farkındayım.Ama aşık olmak deli olmak değil mi zaten.Aşık olmak insan yanlarımızı görmek değil mi zaten.Şimdi çocukların yanaklarını sıkıyorum,yaşlılara gülümsüyorum,olur olmaz sinirlenmiyorum.çiçekleri koparmaya kıyamıyorum,bulundukları yerden kokluyorum.Ama sevgilim bu akşam bir de seni eve bırakacağım.Dayanamıyorum sabah olmasını beklemeye.işte o yüzden bu yağmura da katlanılır,bu adı saatlerle ,dakikalarla ölçülen vakitlere de.beklemekten şikayetim olmamalı.Çünkü beklediğim sensin.fakat sen hala çıkmadın.sabah yarım saat erken kalkacam,ee akşam da yarım saat geç gideyim ne çıkar.iki adam çıktı binadan ,onlara sorayım.’beyler,mesai kaçta biter?’ ’ Hahahahaaa,mesai bitmezz,’ Akşam gitmezler mi yani’ Bak arkadaş burası randevu evi,bilmez misin? ’................!!!!!!’ Dünya başıma yıkıldı sandım.
Ben her sabah evinizin ordayım,bak benim sevdiğim kız yine süzüle süzüle işine gidiyor.Yine onu işine güvenle bırakmalıyım.