- 542 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Yüreğinden Öpüyorum
.......
.......
Derin şeyler yaşadığı belliydi adamın. .
Yüzündeki her çizgide ayrı bir elem okunuyordu neredeyse yıllar kolay geçmemişti ..
Aylin gözlerini istemsizce sık sık vakarlı ancak kederide cüssesi kadar büyük bu adama çeviriyor oraya zihninde hangi girdapla geldiğini unutuyordu. .
"Çay" dedi gelen garsona sonra birden kararını değiştirdi yuregindeki bu acıyla ancak onun kadar bir kahve iyi giderdi
-Yada kahve olsun sade
Garson uzaklaşırken dışarıda amansızca dökülen yağmura daldı yıkamak istermiş gibi yeryüzünün kitini nasılda yağıyordu. .gözleri masada duran telefona takıldı tekrar okumak geçti içinden öyle aniden. .ama okumiycakti o mesajları tekrar hala silmemisti ama okumiycakti. .eline aldı telefonu yağmur hızlanmış kafenin camına vuruyor sanki her bir ta Tane gönlüne gelip onu ferahlatmak istiyordu gülümsedi hafiften tam bu esnada kederli yüzünden bir süreliğine uzaklaştığı o adamla tekrar gözgöze geldi adam başını çevirdi bişey farketti Aylin adamın gözlerinde kendininkine benzeyen tanıdık birşeyler vardı telefon hala elindeydi birden açtı mesaj kutusunu ve evet orada duruyordu hepsi. .göğsünün ortasını yaka yaka okudu tekrar ..gözleri doldu ..yine uzaklara daldı nasıl olmuştu böyle ..
"Kahveniz" dedi garson irkildi gayri ihtiyari bir teşekkür etti kahvesinden bir yudum aldı tam o sırada kapıdan içeri meltem girdi biraz ıslanmisti biraz da telaşlı saçlarını düzeltti çok güzel saçları vardı meltemin iyi bakıyordu saçlarına sabahları ne çok uğraşırdı güzel olsun diye hatta bu yüzden mesaiye geç kaldığı oluyordu sık sık.
Meltem 32 yaşında güzeller güzeli bir hemşireydi
-ay çok kötü yağmura yakalandım saçım Başım mahfoldu baksana Aylin" dedi
Gülümsedi Aylin "Sen Hep güzelsin benim bitanemsin"dedi
Meltem karşı masayı farkederek "a bu Emre tesadüfe bak! " diyerek masadan kalktı ve o kederli adamın yanına giderek merhabalaştı adam ilk kez gülümsemişti ve cok güzel gülüyordu. .
......
.....
.....
Devam edecek. ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.