- 687 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
KAYBETMEK
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
"Konuşarak her şeyi yakıp yıktığım çok zamanlarım olmuştu. Şimdi susarak ve yerimde sayarak kendimi deviriyordum. Çok tuhaf bakın: birini kaybetmişsiniz ama karşınızda oturuyor. Yüzünüze gülüyor yüzüne gülüyorsunuz ama kaybetmişlik hissi karşınızda oturuyor. "
Yaşmın içinden bir yazı okudum.Kaleminiz durmasın sayın Özcan.Saygılar.