şehit annesine mektup
anne sana sehit annesi dediğim için lütfen ağlama kendimi şehit olacağımı hissediyorum burada hayat koşulları çok zor düşman çok gelişmiş olduğu için bizi bombo yağmuruna tutuyor arkadaşlarımın bazıları şehit düştü şimdi yazdığım mektubu siperde yazıyorum arkadaşlarım çok ama çok inliyolar bizde onlara yardım edemediğimiz için çok üzülüyoruz başımızda Mustafa Kemal Atatürk komutanımız var anne sakın üzülme eğer şehit olursam bunu vatanım için seve seve yaparım yemeklerimiz çok az bazen yemek bile yemiyoruz ama sakın siz üzülmeyin burada mektubumu kesmek zorunda kalıyorum sen şehit annesisin sakın üzülme aileme selemler sizleri çok ama çok seviyorum saygılarımla.....
bu vatanı böyle cesur askerler korudu ve ayakta tuttu....
YORUMLAR
Askerlerimizin her biri Mehmetçik (Küçük Muhammed) tir.
Cesurdur, imanlıdır, yüreklidir, kahramandır.
Bir de doğru tesbit edilmiş hedefler verilirse, aşamayacağı engel olmaz.
Ama hedef muğlak, tedbir noksan, emir gecikmiş, yardım yolda kalmışsa, bu kahramanlar ne yapsınlar.
Şehit olmaktan gayrı.
Gözlerim yaşarark okudum.
Analarımızı daha fazla ağlatmağa kimsenin hakkı yoktur...
Onlara ölü demeyelim...
Tebrikler, teşekkürler...
ekremsama tarafından 10/7/2008 6:50:26 PM zamanında düzenlenmiştir.