- 733 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZAMANA BIRAKMA
Zaman geçiyor işte aldırmadan kimseyi, akıp gidiyor sonsuzluğa. Zaman öyle bir şeydir ki bizim en büyük silahımızdır eğer doğru kullanmayı bilirsek. Biz ise hep zamanı suçlarız, oysa zaman bir konuşacak olursa utancımızdan yerin dibine gireriz.
Boş zaman yoktur, boşa geçen zaman vardır değerlendiremediğimiz, ne de olsa yarın öbür gün yaparım dediklerimiz. Fakat unutulmamalıdır ki bir gün yapılacak olan hiç yapılamaz.
Güzel günlerimiz de olur hüzünlü günlerimiz de, sonuçta hayatın kuralı budur ve hayat böyle güzel, böyle daha anlamlıdır. Düşünsenize sürekli güldüğünüzü, mutlu olduğunuzu o zaman ağlamanın tadına hiç varamayacaksınız ve gülmenizin de mutlu olmanızın da bir tadı kalmayacaktır. Hayat acısıyla tatlısıyla her zaman yaşamaya değer. Bu hayata herkes her şey bir nedenle gelmiştir, adını çıkar sana sunulan mucizelerin.
Anılar, anılar onlar yorar insanı. Her ihtimalde acı verir bir parça koparıp götürüverir insanın içinden. Sonu nasıl bitmiş olursa olsun hatırladıkça gözleri doldurmaya yetecek kadar duygu yükler insana.
Zaman çok çabuk geçiyor, biz hiç farkında değiliz oysa. Geçmişimiz ertelemelerden dolayı oluşan başarısızlıklarımızla dolu, keşkelerle dolu koca bir zaman kaldı arkamızda. Ne çok kullanıyoruz keşkeleri oysa hiç farkında olmadan, her yaptığımızı hatadan ders alacağımıza, tecrübe kazanacağımıza ah keşke yapmasıydım, keşke oraya gitmeseydim, keşke söylemeseydim vb. şeyler yaptığımız şeylerden ders çıkarmayı düşünmüyoruz ya da ders almayı bilmiyoruz, sürekli aynı çukura düşüp patinaj çekiyoruz. Hata yapmaktan hiçbir zaman korkmayın. Başarmak istiyorsan hata yapmaktan korkmayacaksın. Zamanının her saniyesini iyi değerlendir ve kendin için bir şeyler yap artık. Zaman seni tüketmeden…
’’DARA BAKIRCIOĞLU’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.