- 733 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UMUT
Yazar:Sedat Evren den umut ůzerine yazılmış güzel bir yazı UMUT ve UMUT
"Ne olursa olsun insan hiç bir zaman umudunu kaybetmemeli, Herşeyin boş ve anlamsız olduğu zamanlarda bile dünya boştur anlamsızdır demek:Yaratılan her şeye her kurara karşı koymak, anlamsızdır. Umut yoktur demek bile içinde bir umut taşır. İnsan bu değer yargılara anlam katmalıdır İnsanoğlu ölüme yaklaşmayana denk yaşamak uğruna herseyi yapabiliyor umutsuz bir dünya demek bir değer yargısı taşımaktadır. İnsanoğlu yaşamla ölüm arasında gidip gelen küçük bir canlı gibidir. Umut bir insanın yaşaması için mutlaka olması gereken önemli bir değerdir.
Eğer insanın içinde bir umut varsa en çaresiz zamanda bile bir yol çizer kendine insanın sürekli umudunu koruyabilmeside ancak edebiyatla olur.Çünkü en umutsuz zamanlarda bir kitap, bir şiir size rehber olur.Yani umutsuz bir zamanda bile edebiyat insana el uzatır ve onu kendine doğru çeker edebiyatla haşır neşir olan birisi ile cümleler konuşur kitap ona dost, Kalem onun için bir kutsal değer olur.İçinde umut taşıyan biri yazmaya başladı mı? Ağaçlar, taşlar ona yol verir. Kahramanlar onunla sohbet eder.Kafasındaki Düşünceler düşünceleri doğurur gaipten gelen sesler ona umut yolculuğunu anlatır.
Yani umut bir insanda yaşam boyunca olması gereken kutsal ve soyut bir duygudur.
Onun için umutlu olun ve umudunuzu asla kaybetmeyin umut ışığı gözleriniz de hep yansın."
Sedat Evren
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.