son sigaramsın
buraya kadarmış...
içim yansada gidiyorum senden.oyle sevdimki seni herşeyi herkezi karşıma aldım herşeye göğüs gerdim.en zor zamanımda ellerimden tutmuştun yine en zor zamanımda bıraktın beni.hani köpek bile olsa böyle bi sevgi karşısında haketmezdi senin yaptığın ŞEREFSİZLİĞİ...yıktın dağıttın beni hiç sormadan bi veda bile etmeden çektin gittin.bi kere görmeyi esirgedin benden.ne hayallerin nede yeminlerin bi hatrı var artık...şimdi ayrılığı isteyenlerin mutluluğu olucaz..
söyle,ne zamandan beri aşk bu kadar basit düştü..nasıl geldi bu hallere herkezin imrendiği aşkımız..olmamalıydı sonumuz böyle.aşka dair ne kadar söz varsa hepsi sonu yarım kaldı..sana sevgim oyle büyükki sen ne yaparsan yap ne kadar şerefsiz olursan ol ağlıyorum işte giderken vazgeçemiyorum senden..şimdi sevgili ne bakışlarım ne öpüşlerin dokunduğun bu eller öptüğün bu ten geçirdiğimiz her an haram olsun..dayanmak zor olucak sensizliğe belki güldürmediğin yüzüm ebediyen ağlicak.ama ne kadar kahrolsamda sevgime sadakat göstermeyen bi iteben asla benim gibi ayrıcalığı vermem.kaybetmek ne demek anlicaksın.kafanı hergece duvarlara vurucaksın hıçkıra hıçkıra ağlıcaksın,beni yanlız bıraktığın zamanlar ben nasıl kendi kendime konuşup ciğerimi parçaladıysam,nasılki hayatımı senin yüzünden mahfttiysem sende benim gibi yanıcaksın..
son sigaram yaktım şimdi södürüyorum seni..HOŞÇAKAL...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.