- 1219 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ANILAR GÖZYAŞLARI
İnceden bir yağmur yağıyor .Leylak kokuları doldururken odamı,ben pencereden yağmuru seyrediyorum.Bir şarkı dinliyorum...(Yaşarken de ölünür.)Evet yaşarken de ölüyor insan ,yaşarken de kahroluyor acılarla.İnsan ;derdine
çare arıyor çare düşünüyor,düşünürken kahroluyor ,eriyor için için.
Yağmurun yağışı ayrı bir hüzün veriyor,güneşin batışı ayrı bir hüzün.Her şarkı da yeniden kahrolup çaresiz kalıyor.Gözlerim hızını artıran yağmura dalıyor...Eski günleri tek tek diziyorum,camdaki yağmur tanelerine.
Elimde siyah okul çantam ,gamsız kedersiz ,dağınık saçlarımla derslerimden başka düşüncem olmadan yürüyorum okulumun yolunda .Sonra sevinçler okuma arzum,gelecekteki düşüncelerim mini mini öğrencilerim...
Hepsi ama hepsi hayal oluyor.
Neden niçin diyorum,umutlarımın yıkılması.Ezilmem hep ezilmem neden diyorum.Anlamıyorlar yıkıyorlar vuruyorlar ,öldürüyorlar beni...Sonra sessiz yaşantıma devam ediyorum...Ediyorum ama umutsuz ezik çaresiz,
tüm düşünceleri karanlığa gömülmüş olan ben:yaşamak buysa yaşıyorum...Camdaki yağmur devam ediyor tüm deliliği ile,yine bir şarkı inliyor,acı dolu gözyaşı dolu.
YORUMLAR
Bilmem, belkide planlamadığın bir hayatı yaşadığın için zor olmalı yaşam senin için.En çokta bu zoruna gidiyor.zeki olduğunu biliyorsun bu farkındalık seni zorluyor zor geliyor.
Belkide sen kendine verilen rolü oynadın farkında olmadan.Oysa sen kaderini farkında olmadan yaşadın.Hatta yaşamışsın en başarılısindan.Anadolu'nun doğusundan çıkıp gurbeti görmüşsün.Dil bilmeden iz bilmeden hayat mücadeleni vermişsin,sevgini saklamişsın.
Elbette annelik duygusunuda yaşamışsındır.İşçi olmuşsun her şeyden önce ayağının altına cennet serilmiş...
Sen çok şeyi basarmişsın bence.Bu kadar sitem etme gönlünede, gözlerinede.Kendine haksızlık etme...
Bence gülerek hayatı yaşa.Belki kahkahaların olmamalı ama tebessümüde bırakma olur mu? Sen nice zorluklar aşmışsın.....Tepeleri aştığın yerlerin düz ovalarında ki çiçekleri toplamak elbette hakkın.Bunuda kendine çok görme.
sorgunlu tarafından 11/19/2018 10:50:04 PM zamanında düzenlenmiştir.