- 845 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TADINDA YAŞA HAYATI
Ne kadar iyiysen o kadar kırılırsın. Ne kadar seversen o kadar acı çekersin. Ne kadar gözünde büyütürsen bir şeyi o kadar yanılırsın. Ve ne kadar korkarsan o kadar hata yaparsın. Yani kısacası herşeyin fazlası insana zarar vermekten başka birşey değil. Sen iyi olmaya çalıştıkça seni kullanmak isteyen, iyi niyetini suistimal etmek isteyen bir çok kişi olacaktır. Güvenini sarsacak seni yarı yolda bırakacak bir çok kişi çıkacaktır karşına. Ama bu senin yaşama olan inancına isteğine ve iyi olmana mani olmamalı. İnsan doğası gereği herşeyi yapabilecek kapasitededir. Ama kendini hep basite indirgeyerek sürekli bahanelerin arkasına sığınır. Nedense hep bir başkası hatalıdır. Hep başkası suçlu başkası kötüdür. Nedense hep başkaları yüzünden başarısız olunmuştur. Kim bu başkaları? Kim bu içimizde başkalaştırdıklarımız. Aynaya bakmaktan hep aciz kaldık. Acaba biz ne yaptık bu güne kadar gerek kendimiz için gerekse faydalı bir birey olmak için. Sadece İyi olmak yetmiyor başarılı olmak da. Samimiyet de şart empati duymak da... Evet kırılacaksın, kıracaksın. Yarı yolda bırakılacak ve güvenin de sarsılmış olacak. Bu hayatta herşey iyi olucak diye bir kural yok. Yaşam sana hazır yemek vermez. O sana malzemeleri sunar, al yemeğini kendin yap der...
Bu hayatta herşeyin bir kuralı var. Önce kuralları öğrenecek ondan sonra en iyi şekilde yaşama uygulamayı. Eğer başarmak istiyorsan git ve oyunu kendin kazan. Kendi hayatına seyirci kalma. Unutma hayatta herşeyi kıvamında yaşamalısın. Güveni, sevgiyi, saygıyı, kini, nefreti, özlemi, hasreti yani kısaca duygularına sahip çıkacak öyle har vurup harman savurmayacaksın. Her birşeyi tadında yaşayacaksın. Bırak herşey tadında kalsın, tadında lezzetlidir hayat, tadında yaşa hayatı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.