KADIN OLMAK
Bugün bütün ev’i temizledim , paspasladim. Bulaşıkları , çamaşırları yıkadım .
Sebzeli güzel bir de yemek yaptım.
Kızı’mın öğretmeniyle görüştüm , oğlumu okuldan alıp ev’e getirdim.
Hazırladığım yemeğe bir de salata yaptım , çocuklarımla güzel bir öğle yemeği yedik .
Bir ara içimden ,
" Kadın olmanın zorluklarını sorumluluklarını" düşündüm.
__ Kadın olmak zor iş ! dedim kendi kendime ...
Ama sonra , ben koca olarak , temizlik ,yemek vs gibi işlere teşvif edilebileceğimi düşününce , aslın da kadın olmanın daha avantajlı olduğuna kanaat getirdim ...
bütün mesele , aile de düzeni sağlamak , bireylere görevleri dağıtmak , vurdum duymaz olmak , (yan gelip yatmak)
__ "Kadın olmak lazımmiş arkadaş , diyorum şimdide ...
Kocacığım sen şurayı süpür , oğlum sen halıyı silkele , kızım çamaşırlar bulaşıklar n’oldu ? Sevgili kocacığım yemeği hazırladıysan çocuklara yedir ,dişlerini fırçaladıktan sonra lütfen yatır ... Ah aşkım ben bügün çok halsizim , başım dönüyor , midem ağrıyor ,kalbim sıkışıyor , biraz temiz havaya çıkacağım ,belki kendime gelirim" ...
Kadın olmak zor iş be kardeşim ,çok zor ...
"Kadınlarımız başımızın tacı , onlara her konu da destek olmak mecburiyetten değil sevgimizden olmalı"...