TÜRK SOLU
Türk solu dergisinin internet sitesinde Türk Milliyetçilerini kıskandıracak açıklamalar.
Türk solu dergisi hızını alamayarak teşhis bile koyuyor. Açıkcası günah çıkarıyor.
Hele derginin internet sitesinde öyle bir cümle geçiyor ki parmak ısırtacak cinsten.
"Herşeyden önce Türk üremelidir.Artan her bir Türk bebesi, bizi Ergenekon`dan çıkartacak bir kurtarıcıdır."
Vay! vay! vay! Kızılelma da pay verdiğimiz, canları isteyince vatanperver davranan dostlarımız vay!
Bu dostlar yıllarca Atatürk devrim ve ilkelerini sanki kötüye kullanmamış, kökü dışardan ithal edilmiş "izm"lerin peşine düşmemiş, bu ülkenin evlatlarına kurşun sıkmamış gibi sırıtarak teşhis koyabiliyor.
Üstelik yıllarca güttükleri saçma sapan kokuşmuş ideoloji de kürt’ler ile kolkola yürümemişler gibi, teşhiste adres bile gösterebiliyor. Demek ki yıllarca yapılan sinsi hesaplarda bir çatlama var.
Öyle ya! vatanperverlik kimsenin tekelinde degil.
İnternet’deki bu malum sitelerinde bakın ne diyorlar.
"Yıllarca İstanbul`da Sivaslı,Erzincanlı,Malatyalı, Tokatlı Alevi kitlenin yarattığı köy ortamı,kürtçülüğü güçlendirmişdir.Türkü saza mahkum eden köylü kafası şehirleri Kürt kültürüne teslim etmişdir."
Sanki yıllarca kendi iç bünyelerini Kürt kökenli eşkiyalar sarmamış, Alevi bir takım Sosyalist, tam anlamı ile dinsiz düşünceler barınmamış gibi sitedeki yazıda günah çıkarma adeta ayin törenine dönüşüyor.
Dönüşürken de her Türk’ün neredeyse Türkçü olunması isteniyor. Mazisi açıkca belli olan, geçmişte de dönekçe hedef şaşırttığı aleni olan bu Kızılelma ortaklarımızın samimiyetleri biraz şüpheli. Güzel bir teşhis koymuşlar.
Diyorlar ki...
"Kürt sorunu yok,Kürt istilası var" Doğru söze ne denir?
Ülkeyi sinsice bir Kürt istilasının sardığını sitelerinde verdikleri haritalar ile netleştiriyorlar.
Ve Pkk`nın sinsice bir dağılım içinde olduklarından bahsediyorlar.
Bir dönem Pkk ile kolkola girerek, güttükleri bu alçaklık da,Mehmetçiğe kurşun sıkan bunlar değilmiydi?
Türk Milletini bu kadarmı aptal sanıyor bu beyni sulanmış gerzekler.
Sitelerindeki "logo"da çok dikkatimi çekti doğrusu. Solda büyük önder "Atatürk",orta da Polen kökenli devşirme "Nazım", sağ da ise "Deniz gezmiş"
Sanırım geçmişte sımsıkı sarıldıkları "Lenin" posterini ve Orak Çekiç logosunu unutmuşlar.
Fakat güzel bir teşhisleri daha var.
"Türkiye 15 yıllık nüfus artışı oranı yüzde 25 GüneyDoğu`da ise yüzde 40 dır
Doğru!
İstanbul`dan başlayan ve Akdeniz sahillerine kadar uzanan, bin bir dolaplar ile elde edilmiş ihaleler ile Kürt hegemonyasından bahsediliyor.
Buda çok doğru.
Teşhisleri doruğa çıkıyor ve bir ara beni bile heyecanlandırıyor.
"Asıl linç edilmek istenen Türklerdir."
Pes doğrusu! on üstünden on puan.
Bitmedi.
Türk oğlu,Türk kızı Türk’lüğünü koru!
E, benim anlı şanlı Devrimci arkadaşlarım. Aklınız başınıza yenimi geldi?
Hangi dağda ki çakal saldırdı size ki, kurt arıyorsunuz?
Hiç çırpınmayın.
Biz sizi geçmişteki elinizin kanlarından tanıyoruz. O kin kusan sivri çakal dişlerinizden tanıyoruz.
Yemezler!
Dedik ya vatanperverlik kimsenin tekelinde değil.
Kim derse ki "Türk solu da uyandı. Milli direnişe onlar da ortaktır.Sergiledikleri duyarlı bir yaklaşımdır" vs....
Unutan unutsun. Geçmişte Anadolunun tertemiz insanına kurşun sıkan bu dönekleri kimse bana aklayamaz.
UNUTMAYACAĞIZ!
Günah da çıkarsalar, samimiyetsiz bu yaklaşımları geçmişteki hainliklerini paklamaz.
Çünkü Kızılelma’nın ne ucunda nede sonunda buluşmaya değmeyecek kadar sürüngen takımıdırlar.
Vay be! dedirtseler de.....
Yemiyoruz!
...................
K.Kurultay
YORUMLAR
BUnu bir aklınn başına gelmesi olarak algılayamıyorum maalesef:))
Bozuk saatin dahi günde 2 kez doğruyu göstermesinden daha da öte bir sahtekarlık bu...
Toplum mühendisliği yapmaya çalışanların, ülkenin geçmişini yaşamamış genç nesiller üzerindeki sinsi amaçlarının yansımaları sadece bahsedilenler.
Sanki deniz gezmişler zamanında yaşayanlar artık ebediyete intikal etti, o günleri anlatacak, dillendirecek kimseler kalmadı.
Sanki kendilerine Kemalist Atatürkçü diyenlerin, okullarında, yurtlarında niye kızıl bayraklar, orak .ekiçli figürler sallandırdıklarını hatırlayan kimse kalmadı.
Sanki mitinglerinde Marks, Lenin,Engels posterleriyle boy gösterenleri halk unuttu.
Sanki, İstiklal Marşından cüzzamlı gibi kaçanların, enternasyonal le coşanların kendilerini nasıl Kemalist Atatürkçü gösterdiklerini hatırlamıyor kimse.
Sanki bugün yaşananların Türkün üzerinden İslamı sıyırmaya andiçmişlerin hesabı olduğunu idrak eden yok?
Selamla...