- 847 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
✓ BOKUNDA BONCUK BULAN DELİ OL ✓
✓BOKUNDA BONCUK BULAN DELİ OL ✓
Zihinde bitirilenin unutulması yada unutulmak istenmesi nasıl insana özgü bir davranışsa; yitirilmiş ve kaybedilmiş olan içinde; aramak, bulmak istemek ve ona kendisini yakın hissetmek çabasıyla da mutlu olduğuna kendisini inandırmak istemesi yine insana özgü ve gerçekte beyhude bir davranıştır..
Bu yüzdendir işte;
Hormonlu bir domatesin içinde, kesilen bir ağacın gövdesinde, yeni dünyaya gelen bir süt kuzusunun pamuksu tüylerinin arasında yada şairin dediği gibi parçalı bulutlu bir havada, gökyüzünde yalnız gezen o bulutların arasında; onu aramak ve işte o, onun adı yazıyor diyerek riyâ dolu sözlerle mutluluk oyunu oynamakla meşgul olan insanların; gerçekte sol memelerinin altında çırpınan yüreklerinin içinden, sırf şu yalan Dünya’nın üç günlük menfaatleri uğruna bilerek ve isteyerek söküp attıkları Allah’ı (c.c) arama acziyetleridir ibret verici olan.!
Okunmuş bir şekere bel bağlayanların, okunmamış kitaplara olan mesafeleri, nefes alma çabasında olanlara sırt dönüp, mezarlarda yatanlara diz çökerek, dua ediyorum düşüncesiyle resmettikleri çaresiz acziyetleridir ibret verici olan .!
Rızkından şüphe ederek sergiledikleri telaşe ve acaba kimi eziyorum? Yada kimi incitirimi düşünmeden kan ter içinde kalarak; bir ben varım. Önce ben, ben, ben, ben... diyerek yaşadığını zannedenlerin, gözlerindeki o kaçınılmaz endişe ve sözlerindeki o kasten gizledikleri yalanların acziyetidir ibret verici olan.!
Herşeyi yitirebilir ve herşeyden uzaklaşabilir insanoğlu ve bir noktada anlaşılabilir muhakkak.
Fakat onu; onu bile bile yitirmişsen solunda; karpuzun kabuğunda, domatesin içinde, ağacın gölgesinde, kuzunun tüyünde ve bulutların içinde buldum diyerek mutlu olmanın, bokunda boncuk bulup mutlu olan bir delinin ederi kadar etmeyecek olduğun kesindir insan olanların gözünde bilesin.!
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)
YORUMLAR
Rızkından şüphe ederek sergiledikleri telaşe ve acaba kimi eziyorum? Yada kimi incitirimi düşünmeden kan ter içinde kalarak; bir ben varım. Önce ben, ben, ben, ben... diyerek yaşadığını zannedenlerin, gözlerindeki o kaçınılmaz endişe ve sözlerindeki o kasten gizledikleri yalanların acziyetidir ibret verici olan.!
..1 AY OLDU. ÖZ AMCAMLARIMIN YANINDA 9 YIL OLDU ÇALIŞALI. VE 1 AY OLDU İŞİ TERK EDELİ. ÖYLE BİR PİS İNSANLAR TANIDIM Kİ AMCALARIMDAN ÇEKMEDİĞİMİ O KÖPEK İŞÇİLERDEN ÇOK ÇEKTİM. BU YÜZDEN İŞİ BIRAKTIM. O İNSAN SIFATINDAKİ HAYVANLARI ANLATSAM MİDENİZ BULANIR İŞTE.
Önemli bir paylaşımdı değerli şair. Yazan kaleminizi tebrik ederim. Saygı selamlarımla.
Canım mert yiğit cesur onurlu ve viranede açan şifa çiçeği Samim ''ciğim..
Sen ve ben olmasak ne olur bu defterin ve bu korkak sahtekarların hali..
Yıllar önce aynı dili konuşurken bulmuştuk birbirimizi burada. Dillerimizde de dürüstlüğümüzde değişen hiç bir şey olmadı.
Gururumsun.