- 526 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EMANETÇİ BÜROLARI
EMANET BÜROLARI NE KADAR GÜVENLİ
İnsan karşısında şikayet edebileceği merci bulamayınca basından medet umuyor. Sayın Hürriyet-Milliyet-Cumhuriyet-Sabah-Türkiye ve diğer gazete yetkilileri benim anlatacağım hikaye kısadan hisse şöyle bir şey. İnşallah bu anlatacaklarım sizin kanalınızla Ankara Büyükşehir Belediyesi veya Emniyet yetkililerinin kulağına giderde bir çare düşünürler.
Makale: Mustafa Toga / 1997
Güzel yurdumun Ege sahillerinde bir haftalık tatilimi yaptım ve geri Hollanda’ ya dönmek için Ankara Otobüs Terminaline geldim.
Uçağımın kalkmasına daha 5 saat gibi bir süre vardı. Bende bu fırsattan istifade Kızılay’a kadar gidip alış veriş yapmak istedim. Fakat yanımda büyük bir valizle, tras takımı ve ufak tefek eşyalarımı koymuş olduğum poşet bir çanta vardı. Tabi ki valizim kitliydi, muşamba torbanın ağzını ise bir iple güzelce bağlamıştım.
Bu eşyalarımı Ankara Etimesğut da ki Otobüs Terminalinin emanetçi sine teslim ettim. Parasını ödeyip fişimi aldım. Ankara’nın medarı iftiharı olan "ANKARAY" metroya binerek çarşıya gittim. Acele acele alış verişimi yapıp geri otogara döndüm. Emanetçiden eşyalarımı aldım. Esenboğa havaalanına gitmekte olan HAVAS otobüslerinden birine atlayıp hava limanına gittim.
PARFÜM ŞİŞESİ KAYIP
Hollanda’daki evime gelince içinden eşyalarımı çıkartmak için poşet torbayı açmak isteyince benim bağladığım gibi olmadığını anladım. Korktuğum başıma gelmişti. Emanetçide torbayı açmışlar. İçindeki eşyalara baktım parfüm şişem yoktu. Demek ki malımızı gönül rahatlığıyla emanet etmemiz gereken sivil kurumlara da güven kalmadı artık.
Bu küçük bir olaya ama hani bir söz var;
"Alışmış kudurmuştan beter olur"diye. Bu gün bana bunu yapanlar yarın daha fazlasını başkalarına da yaparlar. Onun için buradan yetkililere sesleniyorum. Bu tür yerleri lütfen denetlesinler, biz de vatandaşlar olarak eşyamızı rahatça emanetçilere teslim edebilelim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.