sana kıymetini bildirenlere TEŞEKKÜR borçlusun..!
"..Yaşam dengede kalma becerisini de istiyor aynı zamanda..
Mevcut koşullarda dengeyi sağla...
"Elinde çekiç olan, her şeyi çivi olarak görür"
Hayat sürekli bir tırmanıştır... kimsenin emeğine ve yüreğine basmadan tırmanmak, tırmanışın “inanca”sı.
Bencil insanlardan adalet bekleme, Onların adaleti sadece kendilerine hizmet eder. Işıkları ise sokak lambalarına benzer sadece baktığı yeri aydınlatır. Verdiklerini zan ederler, verdikleri ile övünürler. Mazlum maskeleri her zaman ceplerindedir.
Ve Onların ışığında kendini tanımaya çalışırsan yanılırsın, onlar seni görmek bilmek istedikleri gibi anlatırlar. Işıklarının sınırlarına hapsolursan özgürlüğünü verirsin dedi, Yaşlı Adam.
Ve bil ki, yargıladıkları sen ve anlattıkları sen, her zaman kendileridir aslında. Senin duruluğunda kendilerini görürde kabullenemezler gerçekliklerini. En büyük silahları suçlamaktır onların. Amaçlarına giden yolda acımasızca suçlarlar. En hassas noktana vurmaktan çekinmez, gerçeği bildikleri halde görmezden gelmek, en çok işlerine gelendir. Ancak bilmezler ki sadece kendilerini kandırırlar. Çevrelerini kandırırlar, algı yaratmak en iyi hünerleridir.
Karanlık yüzleri arkada, sana ait maskelerle dolaşırlar. Sen kendinden olduğunu düşünürde yanılırsın.
Aydınlığı kendinde ara da yanılma.
Nasıl der kadın, yaşlı adama;
Yaşlı adam;
Onlara sırlı bir ayna gibi bak, senin zıddında kendini gör.
Ve onlara teşekkür et, kendi kıymetini kendinde buldurdukları için.
’Söz ağızdan çıktığında, bir kulaktan girip diğer kulaktan çıkar. Söz yürekten ağıza düştüğünde, seslendiği yüreğe değermiş’..."ALINTIDIR
olumluya teşekkür...iyinin daha iyisi var.cesaretle yaşa
olumsuza teşekkür..beterin beteri var.sabırla gereğini yaparak devam et..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.