Şerrinden korkulan kimselere itibar edilecek
.
Sürekli kafamın içini kemiren, kendi hayatında da sürekli maruz kaldığım, ama bir türlü değiştiremediğim bir davranış biçimi: İnsanlar etrafındaki saygın iyilik sever dürüst insanlardan çok insanlıktan bir haber olan kişilere daha yakın daha olumlu ve daha verimli oluyorlar.Ben bu sorunu cevabını bulamadım ta ki bu güne kadar.
Birine borç para verirsiniz iyilik yaparsınız. Kişi sizin iyi biri olduğunu bilir parayı alır ama iş ödemeye geldimi sallar ama bakarsınız o kişi eğer nusubet, şer birinden bişey aldığında daha zamanı gelmeden geri getirir.
Yada siz sırf iyilik için birinin her türlü olumsuzluklarında ona destek olursunuz. Bataktan çıkması için yardım edersiniz, bir de bakarsınız ki o diş tutar tutmaz kendisine hiç değer vermeyen insanların yanında yer alır.
Bu gibi örnekleri çokca arttırabiliriz. Eminim ki hepinizin de başına gelmiştir. Yazının da başında da belirtiğim gibi ben artık neden olduğunu anlıyorum, çünkü bu tarz tutumlar kıyamet elametlerimden biriymiş.
Eğer benim gibi hissediyorsanız eminm ki kendinizi de kusurlumuyum diye de sorguluyorsunuzdur.Kesinlikle değilsiniz sorun diğerlerinde bu halinizi koruyunuz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.